دانلود TS DataWiper 2.0 – ابزار پاک‌سازی کامل و غیرقابل بازگشت داده‌ها

دانلود TS DataWiper 2.0 - ابزار پاک‌سازی کامل و غیرقابل بازگشت داده‌ها

 

دانلود TS DataWiper

| ابزار پاک‌سازی کامل و غیرقابل بازگشت داده‌ها |

 

TS DataWiper 2.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه پاک‌سازی اطلاعات از حافظه‌های هارد دیسک، فلش و … است که می‌تواند این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند. با استفاده از این برنامه، اجازه نخواهید داد که اطلاعات مهم و حیاتی شما در دست دیگر افراد بیفتد! استفاده از این برنامه در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید دیسک و یا حافظه مورد نظر خود را به شخصی دیگر واگذار کنید. با توجه به در دسترس بودن ابزارهای مختلف ریکاوری اطلاعات، همواره این خطر وجود دارد که بتواند با چند کلیک ساده اطلاعات را از روی حافظه‌ها بازیابی کرد. این برنامه می‌تواند نگرانی شما از این بابت را به کلی برطرف کند تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده، داده‌ها را به طور دائم از روی حافظه پاک کنید.

با توجه به ساختار و نوع نگهداری اطلاعات بر روی حافظه، همواره این احتمال وجود دارد که بتواند آخرین دیتای موجود بر روی دیسک‌ها را بازیابی کرد. بسته به الگوریتم‌های مختلف، هرکدام از ابزارهای ریکاوری قادرند بخشی از اطلاعات شما را برایتان بازگردانی کنند. زمانی که این نگرانی برای شما وجود داشته باشد، باید به کمک یک راهکار قابل اطمینان دیتای مدنظر خود را به طور دائم از روی حافظه پاک کنید. نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید دیتای شخصی خود از روی هارد دیسک لپ تاپ، اکسترنال و یا فلش مموری را به کلی حذف کرده و شانس بازیابی آنان را هم به صفر برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار TS DataWiper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TS DataWiper :

– امکان نابود کردن دائمی اطلاعات از روی انواع حافظه‌های دیجیتالی

– جلوگیری از شانس بازیابی اطلاعات

– رفع ارورهای منطقی از روی دیسک

– دارا بودن متدهای متلف حذف دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات

– سازگاری با هارد دیسک لپ تاپ، رایانه، اس‌اس‌دی، حافظه‌های قابل حمل، دوربین‌های دیجیتال، هارد دیسک سرور و …

– پشتیبانی کامل از Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows Server

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TS DataWiper.cover1  300x196 - دانلود TS DataWiper 2.0 - ابزار پاک‌سازی کامل و غیرقابل بازگشت داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR