دانلود Ultralingua Dictionary 7.1.1 – دیکشنری جدید و فوق‌حرفه‌ای برای ویندوز

دانلود Ultralingua Dictionary 7.1.1 - دیکشنری جدید و فوق‌حرفه‌ای برای ویندوز

 

دانلود Ultralingua Dictionary

| دیکشنری جدید و فوق‌حرفه‌ای برای ویندوز |

 

Ultralingua Dictionary 7.1.1 نام یک ابزار فوق پیشرفته و حرفه‌ای برای افرادی است که در زمینه‌های مختلف رشته مترجمی زبان فعالیت می‌کنند. مدرسین زبان، مترجم‌ها و افرادی که سالانه سفرهای خارجه زیادی را تجربه می‌کنند، ابزار فعلی می‌تواند به عنوان یک راهکار قدرتمند و کاربردی برای شما کاربرد داشته باشد. در حال حاضر شمار بسیاری از سرویس‌های ارائه دهنده این خدمت در سطح اینترنت یافت می‌شود که شما می‌توانید از آنان در راستای یادگیری زبان‌های جدید استفاده کنید. ابزار فعلی، یک سیستم جامع و عظیم برای یادگیری زبان‌های رایج در دنیاست که می‌توانید به آسانی آن را در هرجایی با خود به همراه داشته و بدون نیاز به ارتباط اینترنتی، از امکانات آن نهایت بهره را ببرید.

زمانی که شما برای یادگیری یک زبان جدید همت می‌کنید، به مرجعی کامل برای تقویت مهارت خود نیاز دارید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای، شما می‌توانید برای تقویت مهارت خواندن، نوشتن و مکالمه در زبان دلخواه خود فلش کارت بسازید و در هر زمان از شبانه‌روز آنان را اجرا و مطالعه کنید. این نرم افزار همچنین می‌توانید با نمایش تصادفی این کارت‌ها، ذهن شما را به چالش بکشد تا به شکلی عمیق آن‌ها را در ذهن خود ثبت کنید. به نقل از نیویورک تایمز، این ابزار در واقع بهترین راهکار موجود برای یادگیری زبان مخصوص افرادی است که به طور جدی در تلاش برای یادگیری مهارت خواندن، نوشتن و مکالمه به یک زبان خارجه هستند. هم اکنون می توانید نرم افزار Ultralingua Dictionary را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ultralingua Dictionary :

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع اسپانیایی-انگلیسی

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع فرانسوی-انگلیسی

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع آلمانی-انگلیسی

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع ایتالیایی-انگلیسی

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع پرتغالی-انگلیسی

– امکان دسترسی آسان و بدون نیاز به اینترنت به دیکشنری جامع لاتین-انگلیسی

– دارا بودن فرهنگ لغت جامع برای تمامی زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی، چینی، روسی و لاتین

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ultralingua Dictionary.cover1  300x300 - دانلود Ultralingua Dictionary 7.1.1 - دیکشنری جدید و فوق‌حرفه‌ای برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 526 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR