دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 – جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 - جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense برای اندروید

| بازی جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی NAO-MIC است. اگر شما هم عاشق تجربه عناوین سرگرم‌کننده در سبک استراتژیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم وقت خود را بیهود صرف جستجوی بازی‌های مختلف نکنید؛ زیرا که بازی فعلی همان چیزی است که به دنبال آن هستید! داستان این بازی، روایتی هولناک از سال 2020 میلادی را به تصویر می‌کشد. سرانجام زمان ملاقات انسان با موجودات بیگانه از سیارات دیگر فرا رسیدن. ولی نکته نگران‌کننده این است که این موجودات هیچ شباهتی به تصورات ما ندارند؛ زیرا که با رفتاری خصمانه از همان ابتدا شروع به خرابکاری کرده و سعی دارند قدرت را در دستان خود بگیرند.

اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که کلیه شهرها نابود شده و چهره‌ای ویران از ساختمان‌ها، پل‌ها و جاده‌ها از آن باقی مانده است. بیگانگان دشمنانی قدرتمند برای انسان هستند و تنها شمار اندکی از قهرمانان داستان این بازی هستند که می‌توانند از پیشروی این موجودات جلوگیری به عمل آورده و آنان را نابود کنند. در این بازی شما باید با اتخاذ تصمیماتی استراتژیک و به موقع، دشمن را از پیشروی باز داشته و تا هر تعداد از آن‌ها را که می‌توانید از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی HERO WARS: Super Stickman Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی HERO WARS: Super Stickman Defense :

– دارا بودن سبک استراتژیک و نقش‌آفرینی

– امکان دفاع از پایگاه زمینی در برابر دشمنان بیگانه

– امکان طرح‌ریزی حملات برای کشتار دشمنان

– امکان جمع‌آوری قهرمانان، آیتم‌ها و مهارت‌های مختلف

– قابلیت بهود مهارت و توانایی قهرمانان

– گرافیک بصری بسیار زیبا و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

HERO WARS1 150x84 - دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 - جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت HERO WARS2 150x84 - دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 - جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت HERO WARS3 150x84 - دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 - جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت HERO WARS4 150x84 - دانلود بازی HERO WARS: Super Stickman Defense 1.0.9 - جنگ قهرمانان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 + 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR