دانلود HybridL 10.7.0.0 – نرم افزار طراحی و کدنویسی صفحات وب

دانلود HybridL 10.7.0.0 - نرم افزار طراحی و کدنویسی صفحات وب

 

دانلود HybridL

| نرم افزار طراحی و کدنویسی صفحات وب |

 

HybridL 10.7.0.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند به منظور طراحی و کدنویسی صفحات وب است که در محیط آن به سادگی می‌توانید صفحات دلخواه خود را برای انتشار در فضای وب آماده کنید و با تمرین بیشتر، مهارت خود در زمینه کدنویسی اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) را بهبود بخشید. همانطور که می‌دانید، از این زبان به منظور طراحی و توسعه صفحات وب استفاده می‌شود. برخلاف گذشته، طراح وب در دنیای امروز به شغلی اطلاق می‌گردد که در آن فرد قادر باشد انواع تکنولوژی‌های رایج در حوزه وب را مدیریت و نحوه استفاده از آنان را بداند. زبان پایه در حوزه طراحی وب، اچ‌تی‌ام‌ال است که در ادامه می‌توان برای تقویت مهارت در این زمینه، به یادگیری سی‌اس‌اس (CSS) و جاوا اسکریپت (JavaScript) هم روی آورد.

اگر شما هم به تازگی فعالیت خود در زمینه طراحی وب را آغاز کرده‌اید، ما برایتان محیطی را در نظر گرفته‌ایم که در آن بتوانید کدزنی خود را تمرین کنید و انواع صفحات وب را در نهایت سادگی ایجاد نمایید. نرم افزار فعلی، دو نمای زنده را برای شما به ارمغان می‌آورد که در آن بتوانید کد بنویسید و در آن واحد، نتیجه آن را هم در خروجی ببینید. این کار منجر به افزایش سرعت کدنویسی و تست می‌شود که برای افراد مبتدی یک امتیاز مفید به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار HybridL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HybridL :

– امکان طراحی صفحات وب با انواع اشیای گرافیکی و اشکال هندسی

– امکان پیشنهاد کد حین نوشتن دستورات

– دارا بودن مرورگر داخلی برای نمایش زنده نتایج

– امکان چک کردن لینک‌ها

– قابلیت کدزنی مطابق با تازه‌ترین استانداردها در حوزه سئو

– امکان ساخت سایت‌مپ برای اطلاعات سایت

– امکان ثبت وب‌سایت ساخته شده در موتورهای جستجوگر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HybridL.cover1  300x187 - دانلود HybridL 10.7.0.0 - نرم افزار طراحی و کدنویسی صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR