دانلود Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone x64 – نرم افزار آنالیز سیالات

دانلود Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone (x64) - نرم افزار آنالیز سیالات

 

دانلود Siemens Simcenter FloEFD

| نرم افزار آنالیز سیالات |

 

Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone x64 نام یک ابزار قدرتمند و جدید برای انجام آنالیز سه‌بعدی دینامیک سیالات است که از آن به عنوان مکملی برای سیستم‌های شناخته شده‌ای همچون Creo, CATIA, Siemens NX, SolidWorks و … یاد می‌شود. این برنامه قادر است به شکلی ساده و آسان با اینگونه محیط‌ها ارتباط برقرار کرده و امکانات محاسباتی و تجزیه و تحلیل سیالات در هریک از آن‌ها را به شکل قابل توجهی بهبود بخشد. این برنامه می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای مدت زمان لازم برای انجام محاسبات و تجزیه و تحلیل‌ها را کاهش دهد تا شما بتوانید با صرف زمان و هزینه کمتر، به بهترین نتایج ممکن با دقت بالا دست پیدا کنید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید بر روی مدل طراحی شده خود کار کنید و شبیه‌سازی CFD هریک را با دقت بسیار بالایی به اجرا درآورید. نسخه مستقل این نرم افزار، هیچ نیازی به نصب ابزارهای کد نداشته و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع محاسبات و تحلیل‌های پیچیده در رابطه با دینامیک سیالات را به اجرا درآورده و مسائل پیچیده از این دست را حل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Siemens Simcenter FloEFD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Siemens Simcenter FloEFD :

– امکان شبیه‌سازی رفتار و محاسبات مربوط به انتقال گرما و هیدرو آیرودینامیک در قالب مدل‌های 2 و 3 بعدی

– امکان اندازه‌گیری و شبیه‌سازی جریان عبوری سیال در بخش داخلی و خارجی

– امکان آنالیز جریان‌های پایدار/ناپایدار

– شبیه‌سازی انتقال گرما با تشعشعات

– سازگار با انواع سیستم‌های کد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Siemens Simcenter FloEFD.cover1  300x240 - دانلود Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone x64 - نرم افزار آنالیز سیالات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.97 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR