دانلود AntiPlagiarism.NET 4.124.0 – ابزار جلوگیری از سرقت ادبی در وب

دانلود AntiPlagiarism.NET 4.105.0.0 - ابزار جلوگیری از سرقت ادبی در وب

 

دانلود AntiPlagiarism.NET

| ابزار جلوگیری از سرقت ادبی در وب |

 

AntiPlagiarism.NET 4.124.0 نام نرم افزاری است که کاربر به کمک آن می‌تواند محتوای مدنظر خود در رابطه با خطر سرقت ادبی را در فضای وب جستجو نماید. پدیده سرقت ادبی (Plagiarism)، به عملی اطلاف می‌شود که یک فرد ناشناس، خلاقیت ادبی و یا هنری یا تحقیقاتی دیگران را به نام خود در وب منتشر کرده باشد؛ گویی که او نویسنده اصلی این محتوا باشد. این مسئله در زمینه‌های مختلف علمی، ادبی و هنری به عنوان مشکلی بزرگ شناخته می‌شود و با توجه به رشد کاربرد شبکه اینترنت در بین افراد و سهولت در عمل کپی/پیست، آمار سرقت ادبی روز به روز در حال افزایش است.

اگر شما نیز به تازگی متن، مقاله علمی، اشعار ادبی یا … را منتشر کرده و نگران هستید که مبادا این محتوا از سوی دیگر افراد مورد سرقت ادبی واقع شده باشد، ما برایتان ابزاری را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند از روی سند اختصاصی شما، به طور کامل پایگاه‌های داده مختلف و موتورهای جستجو را بررسی و نتیجه سرقت و یا عدم سرقت ادبی آن را به شما نمایش دهد. بدین ترتیب، شما می‌توانید از امنیت محتوای مدنظر خود اطمینان حاصل کرده و تمهیدات مختلف را برای تداوم این موضوع در نظر بگیرید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AntiPlagiarism.NET را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AntiPlagiarism.NET :

– امکان تشخیص دادن محتوای کپی شده از محتوای اختصاصی

– مناسب برای دانش آموزان و اساتید دانشگاهی

– امکان بررسی مقالات علمی جهت اطمینان از کپی نبودن آن‌ها

– امکان بررسی محتوا در ده‌ها پایگاه داده مختلف و متورهای جستجو

– سرعت بسیار بالا در جستجوی عبارات، کلمات و …

– رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AntiPlagiarism.NET .cover1  300x262 - دانلود AntiPlagiarism.NET 4.124.0 - ابزار جلوگیری از سرقت ادبی در وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل KeyMaker.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Generate Key کلیک و از کد ساخته شده برای فعال سازی برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR