در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

image001 1 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

غواصی در کیش

غواصی و تماشای دنیای زیر آب، یکی از پر طرفدار ترین و مهیج ترین تفریحات کیش است. جزیره کیش به خاطر داشتن مرجان های زنده دارای آب بسیار تمیز و شفاف می باشد و به همین دلیل غواص محیط اطراف و موجودات دریایی را به وضوح مشاهده می کند.. اما آیا تا کنون درباره خطرات غواصی در کیش چیزی به گوشتان خورده است؟ اگر شما نیز مسافر تور کیش هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از خطرات احتمالی غواصی در کیش مطلع شوید.

 

 

image003 1 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

خطرات غواصی در کیش

وقتی حرف از دریا غواصی به میان می آید، ناخوداگاه آدم یاد کوسه های سفید یا حیوانات عجیب و غریبی که در دل دریا زندگی می کنند، می افتد و کلا محیط زیر آب کمی استرس زاست.. اما در واقع غواصی تفریحی آن چنان خطر خاصی گردشگران تور کیش را تهدید نمی کند..! چرا که شما به تنهایی غواصی نخواهید کرد و یک غواص و مربی حرفه ای شما را همراهی می کند تا امکان هرگونه خطر را به حداقل برساند! توجه داشته باشید احتمال خطر وجود دارد و همراهان شما فقط می توانند خطرات احتمالی را به حداقل برسانند نه اینکه کامل خطر را حذف کنند

غواصی و حیوانات خطرناک دریا

 

image005 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

کوسه

در آب های اطراف کیش چند نوع کوسه زندگی می کند، معمولا این کوسه ها برای انسان خطرناک نیستند اما مواردی دیده شده که کوسه ها به غواصان حمله کرده اند. البته لازم به ذکر است که این موضوع مربوط به غواصان صنعتی بوده و در عمق های بالای 70 متر اتفاق افتاده است و در این در حالی است که سایت های غواصی کیش نهایت دارای عمق 32 متری هستند.

 

image007 1 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

عروس دریایی

برخورد باله های بلند عروس های دریایی با بدن غواص، موجب سوزش شدید و زدن تاول روی پوست آن ها می شود. بنابراین علاوه بر کوسه، عروس های دریایی نیز ممکن است یکی از خطرات احتمالی در کمین غواصان باشد.

 

image009 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

سفره ماهی

سفره ماهی در شرایط عادی به هیچ عنوان به انسان حمله نمی کند، اما ممکن است غواص ناخوداگاه به بدن اون برخورد کند، در این صورت سفره ماهی احساس خطر کرده و از طریق تیغ دم خود حمله می کند و باعث ایجاد زخم در بدن غواص خواهد شد.

 

image010 1 - در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

توتیا

توتیا مثل یک جوجه تیغی دریایی در سطح بدن خود خارهایی به طول 15 الی 20 سانتی متر دارد. توتیای دریایی نیز مثل سفره ماهی تنها در زمان احساس خطر با خارهای روی بدن خود به انسان حمله می کند.

گردشگران عزیز توجه داشته باشند که خطرات غواصی که در بالا گفته شد، بیشتر مربوط به غواصان صنعتی بوده و غواصی تفریحی تقریبا هیچ خطری ندارد، چرا که غواصی تفریحی در کیش در عمق های 4 تا 6 متری صورت می گیرد و موجودات دریایی مثل کوسه یا سفره ماهی در عمق های زیاد زندگی می کنند. با این حال اگر ترسو هستید و حتی حاضر به پذیرفتن 1% ریسک هم نیستید، در سفر به کیش غواصی نکنید!

 

قیمت بلیط غواصی کیش

همچنین اگر قیمت تور کیش و هزینه های سفر برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، باید بدانید که غواصی یکی از تفریحات لوکس و گران قیمت کیش محسوب می شود. قیمت بلیط غواصی در کیش در حال حاضر حدود 100 هزار تومان برای هر نفر می باشد.

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR