دانلود Hidden Windows 10 Features 1.2.1 x86/x64 – مجموعه ابزار و تنظیمات مخفی ویندوز 10

دانلود Hidden Windows 10 Features 1.2.1 x86/x64 - مجموعه ابزار و تنظیمات مخفی ویندوز 10

 

دانلود Hidden Windows 10 Features

| مجموعه ابزار و تنظیمات مخفی ویندوز 10 |

 

Hidden Windows 10 Features 1.2.1 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید، رایگان و کاربردی در زمینه مدیریت و دسترسی به مجموعه‌ای از تنظیمات مخفی در ویندوز 10 است که در حالت عادی امکان تغییر در آنان مهیا نیست. همانطور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز 10 همواره سعی می‌کند تا در آپدیت‌های جدید خود، امکان برقراری ارتباط کاربران مبتدی با سیستم را نیز ساده و ساده‌تر کند. این موضوع گاها سبب می‌شود که برخی تنظیمات و امکانات مورد انتظار کاربران به کلی فراموش شده و امکان تغییر در آنان به راحتی امکان‌پذیر نباشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید به شماری از این تنظیمات مخفی و کاربردی دسترسی مستقیم داشته باشید.

برخی از این امکانات، پیش‌تر در قالب آپشن‌هایی در ویندوز 10 در دسترس بوده و برخی دیگر تنها از طریق ویرایش در رجیستری ویندوز فراهم هستند. از آنجا که تغییر در رجیستری ویندوز کار چندان ساده و راحتی نیست، ما برایتان ابزاری را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند این فرآیند را ساده‌سازی کرده و امکان ویرایش برخی از این تنظیمات را با سادگی بیشتری برایتان فراهم آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hidden Windows 10 Features را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hidden Windows 10 Features :

– امکان اضافه کردن سطل بازیافت، کنترل پنل، تنظیمات پرینتر و … به This PC

– افزودن امکان کپی و جابه‌جایی مستقیم به آدرس‌های دلخواه کاربر از طریق منوی راست کلیک

– فراهم‌سازی امکان دسترسی امن به بخش تسک منیجر ویندوز

– بازگردانی امکانات قدیمی ویندوز 7 به ویندوز 10

– غیرفعال‌سازی دستیار صوتی کورتانا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hidden Windows 10 Features.cover1  300x206 - دانلود Hidden Windows 10 Features 1.2.1 x86/x64 - مجموعه ابزار و تنظیمات مخفی ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2/2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR