بزرگترین تونل آکواریوم جهان

بزرگترین تونل آکواریوم جهان

امروزه مرکز خرید دبی مال در دبی، یکی از مهمترین و توریستی ترین مراکز خرید جهان به حساب می آید. مجموعه ای که حدود 20 میلیارد دلاری برای آن هزینه شده است که رکورد جهانی را از آن خود کرده است. تونل شیشه ای آکواریوم دبی دارای زاویه 270 درجه بوده، به قدری شفاف و زیبا طراحی شده است که کوچکترین موجودات آبزی از چشمان شما پنهان نمی مانند.

 

image001 1024x576 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

با راه رفتن در تونلی در وسط اقیانوس، شاهد باغ وحش دریایی زیر آب خواهید بود. این تونل آکواریومی بزرگ در طبقه دوم دبی مال واقع شده است که بهترین تجربه از دیدگاه تمامی طرفداران سفر به دبی غواصی در کنار کوسه هاست.

 

image003 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

قایق کف شیشه ای آکواریوم دبی

بازدید کنندگان بی شماری برای تماشای موجودات کف اقیانوس و لمس مستقیم ماهی ها و آبزیان دریایی به دبی سفر می کنند تا شاهد تجربه ای بی نظیر با برنامه های ویژه دبی باشند. تجهیزات و امکانات خاصی در این آکواریوم بزرگ وجود دارد که می توان به قفس های محافظ و قایق های کف شیشه ای اشاره کرد که گنجایش هایی 10 نفره داشته و رنج سنی خاصی ندارد.

 

image006 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image007 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

آکواریوم معروف دبی رکورد دار گینس است!

این تونل آکواریوم با 10 میلیون لیتر آب، بلیط های متفاوتی برای بازدید دارد. دبی مال به سبب محبوب بودن در میان توریست ها و گردشگران ایرانی و خارجی، نمایی رایگان از آکواریوم خود را در مرکز خرید خود به نمایش گذاشته است که همین مسئله سبب شده به پربازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شود. شما با تهیه تور لحظه آخری دبی می توانید از تمامی این جاذبه های تفریحی و تماشایی در دبی نهایت استفاده را ببرید.

 

 

image008 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image010 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image012 1024x681 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

تماشای هتل آکواریوم دبی که لقب بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان را به دوش می کشد جزء تفریحات لوکس دبی از دیدگاه تمامی گردشگران تور دبی است که بازدیدکنندگان زیادی از سراسر دنیا سرازیر این شهر مدرن می شوند. البته این آکواریوم فقط ماهی ها و آبزیان را پوشش نمی دهد بلکه از خزندگانی مانند مار، مارمولک و سوسمار و… نیز نگهداری می کند.

 

 

image015 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image016 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

image018 1024x661 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

لباس غواصی به تن کرده و به ماهی موردعلاقه خود غذا دهید!

شما یا تنهایی یا همراه با کارکنان زبده آکواریوم دبی مال می توانید با لباس های غواصی وارد آب شده و به ماهی موردعلاقه خود غذا دهید اما یادتان باشد هر ماهی و هر گونه جانوری زمان مشخصی برای غذا خوردن دارند، پس پیش از آنکه آماده غواصی شوید بهتر است از مسئولان مربوطه در رابطه با زمان غذاخوردن آنها پرس و جو کنید.

 

 

image020 1024x614 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

هیجانی تازه در رویارویی با کوسه های آکواریوم دبی مال

کوسه ها در اعماق بیشتری زندگی می کنند پس برای ملاقات با آنها بهتر است با لباس های محافظ غواصی خود به اعماق آبهای آکواریوم رفته و از نزدیک شاهد غذا خوردن، آب تنی و شنا کردن کوسه ها با بچه هایشان باشید. اما جانب احتیاط را باید رعایت کنید و از فاصله های چندین سانتی متری از کوسه ها قرار بگیرید.

 

image022 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

پیشنهاد می کنیم تنها به تماشای کوسه ها بسنده نکنید و از قسمت های دیگر آن نیز بازدید کنید. نیازی نیست ترسی به دل راه دهید، همراهان حرفه ای نیز با شما به آب می آیند تا مراقب شما بوده و اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

image024 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image026 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

image028 - بزرگترین تونل آکواریوم جهان

 

 

یادتان باشد هرکجای این آکواریوم هستید دوربین خود را با خود به همراه ببرید تا تک تک لحظات خوش و زیبایتان را همراه دوستان و خانواده تان ثبت کنید (اما باید رعایت کنید و از فلش دوربین عکاسی استفاده نکنید).

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR