دانلود ProPresenter 7.14.1.118358275 – ابزار حرفه‌ای در زمینه ارائه و پرزنتیشن

دانلود ProPresenter 7.0 (117440539) - ابزار حرفه‌ای در زمینه ارائه و پرزنتیشن

 

دانلود ProPresenter

| ابزار حرفه‌ای در زمینه ارائه و پرزنتیشن |

 

ProPresenter 7.14.1.118358275 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه خلق حرفه‌ای انواع ارائه و پرزنیتیشن چندرسانه‌ای است. همانطور که می‌دانید، ابزار رسمی مایکروسافت پاورپوینت به عنوان یکی از راهکارهای شناخته شده در زمینه آماده‌سازی ارائه و پرزنتیشن از سوی شمار بسیاری از افراد در دنیا پذیرفته شده است. با این حال، انواع دیگری از نرم افزارها به عنوان جایگزین در این زمینه آماده ارائه خدمت هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه به خدمت شما آمده ایم. این نرم افزار، راهکاری قوی برای تولید برنامه‌ها و کنفرانس‌‌های زنده است. با این برنامه شما می‌توانید متن اشعار (برای کنسرت‌های زنده)، اسلایدها (برای سخنرانی) و یا حتی فایل‌های صوتی و تصویری را متناسب با نیاز خود برای مخاطبین به نمایش بگذارید. این نرم افزار در واقع یک ابزار ضروری برای مجالس، پخش مسابقات ورزشی، همایش‌ها و … است که می‌تواند لحظه لحظه تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه برای مخاطبان را تحت کنترل خود درآورد.

با استفاده از این راهکار، تنها چیزی که برای شما اهمیت پیدا می‌کند این است که بتوانید داستان و یا موضوع مورد علاقه خود را برای مخاطبین بازگو کنید. فرقی نمی‌کند که در این جلسه صحبت از ده نفر باشد یا ده هزار نفر؛ زیرا که ابزار قدرتمند فعلی قادر است کلیه نگرانی‌های شما از بابت روند کنترل و نمایش صحیح و به موقع تصاویر را برطرف کند. امکان پخش فیلم‌ها با کیفیت بسیار بالا به لطف موتور ویدیویی قدرتمند این نرم افزار، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید فیلم‌ها و آثار مدنظر خود را به صورت زنده و با کیفیتی مثال‌زدنی در مقایسه با هر ابزار دیگری به مخاطبین خود نمایش دهید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قرار است در اجلاس، همایش و یا مراسمی خاص سخنرانی و یا ارائه داشته باشید، ابزار فعلی را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ProPresenter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ProPresenter :

– امکان پیش‌نمایش سریع و بلادرنگ خروجی‌ها

– انعطاف‌پذیری بسیار بالا در نمایش بر روی استیج

– مناسب برای سخنرانی و ارائه در جلسات، همایش‌ها، کنفرانس‌‌ها و …

– کیفیت بسیار بالای پخش فایل ویدیویی

– معماری چند لایه و کیفیت بسیار بالا در مقیاس‌بندی، استفاده از افکت‌های حرکتی و …

– امکان تقسیم کردن چندین خروجی بر روی چندین صفحه نمایش با امکانات کنترلی دقیق

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ProPresenter.cover1  300x200 - دانلود ProPresenter 7.14.1.118358275 - ابزار حرفه‌ای در زمینه ارائه و پرزنتیشن

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Windows 10: Version 1903 (build 18362) or newer
– GPU: If you are outputting to more than 4 HD screens, you should have a dedicated (meaning, not integrated) GPU.
– Video compression: H264 or H265 (HEVC) at 30mbps or less for HD, 50mbps for 4K; For videos with Alpha channels, ProRes 4444 is recommended.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR