دانلود دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا – Java Design Patterns – Udemy

دانلود دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا - Java Design Patterns - Udemy

 

دانلود آموزش دیزاین پترن در جاوا

| Java Design Patterns |

MP4 | | Duration: 5h 18m | Language: English

 

آموزش دیزاین پترن در جاوا (Java Design Patterns) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. این روزها، هر فردی می‌تواند با تماشای چند دوره آموزشی و یا شرکت در نخستین جلسات آموزش برنامه‌نویسی، شروع به فعالیت در این حوزه کند. با توجه به گسترده بودن مباحث و دروس مختلف در علم رایانه، افراد فعال د این حوزه از لحاظ سطح مهارت به چند دسته متفاوت تقسیم می‌شوند. زمانی که توسعه‌دهندگان، به پروژه‌های بزرگ برنامه‌نویسی وارد می‌شوند، چالش سازگاری با دیگر همکاران مطرح خواهد شد و در زبان برنامه‌نویسی جاوا، روش‌های مختلفی برای تطبیق روند همکاری افراد با هم وجود دارد که در این دوره آموزشی قرار است چند نمونه اصلی این روش‌ها را یاد بگیرید.

دیزاین پترن‌ها، یکی از موضوعات مهم در زمینه برنامه‌نویسی و تقویت مهارت توسعه‌دهندگان هستند که تقریبا می‌توان گفت که همه افراد حرفه‌ای در این حوزه باید نسبت به آن تسلط کامل داشته باشند. در واقع زمانی که تصمیم می‌گیرید در یک پروژه گروهی برنامه‌نویسی شرکت کنید، حتما لازم است که در این زمینه مطابق با یک سری چارچوب‌ها کدزنی کنید که در زبان جاوا، انواع مختلفی از این چارچوب‌ها تحت عنوان دیزاین پترن وجود دارند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی بر آن است تا شما هم بتوانید با مهم‌ترین دیزاین پترن‌‌ها آشنایی پیدا کرده و مهارت خود در این زمینه را تقویت نمایید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا :

– آشنایی با ماهیت دیزاین پترن‌ها و علت استفاده از آنان

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی Creational Patterns

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی Behavioral Patterns

– آشنایی با نحوه پیاده‌سازی Structural Patterns

– آشنایی با Dependency Injection و Inversion of Control Patterns

– آشنایی با نحوه همکاری با دیگر توسعه‌دهندگان در دیزاین پترن‌ها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 735 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR