دانلود Reviversoft Security Reviver 2.1.1000.26600 – نرم افزار رفع مشکلات امنیتی سیستم

دانلود Reviversoft Security Reviver 2.1.1000.26600 - نرم افزار رفع مشکلات امنیتی سیستم

 

دانلود Reviversoft Security Reviver

| نرم افزار رفع مشکلات امنیتی سیستم |

 

Reviversoft Security Reviver 2.1.1000.26600 نام یک ابزار امنیتی جدید و قدرتمند با رابط گرافیکی کاربرپسند و زیبا است که می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، انواع مختلف مشکلات امنیتی در سیستم را شناسایی و نسبت به رفع آنان اقدام نماید. این برنامه می‌تواند سریعا انواع مختلف ایرادات موجود در سیستم شما را به لحاظ امنیتی شناسایی کند و سریعا آن‌ها را برطرف نماید. با توجه به ارتباط دائمی کاربران با شبکه اینترنت، همواره این خطر وجود دارد که ویروس‌ها، بدافزارها و دیگر تهدیدات امنیتی وارد سیستم شده و شروع به فعالیت‌های مخرب کنند. نرم افزار فعلی قادر است انواع اینگونه تهدیدات را شناسایی و تنها با چند کلیک نسبت به رفع آنان اقدام نماید.

با نصب این برنامه بر روی سیستم، شما می‌توانید انواع درگاه‌های نفوذی ابزارهای مخرب به سیستم را مسدود کرده و همواره سیستم‌عامل خود را از هرگونه خطر این‌چنینی در امان نگاه دارید. این برنامه همچنین می‌تواند به طور دائم روند عملکرد سیستم را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه تهدید امنیتی، بتوانید در سریع‌ترین زمان واکنش مناسبی را از خود نشان دهید. این برنامه همچنین به طور دائم با سرورهای رسمی در حال بروزرسانی بوده تا سیستم شما بتوانید نسبت به هرگونه تهدیدات جدید، ویروس‌های مخرب و مشکلات امنیتی از خود واکنش مناسبی داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Reviversoft Security Reviver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Reviversoft Security Reviver :

– تامنیت امنیت سیستم در سطوح بسیار بالا

– شناسایی سریع انواع تهدیدات و خطرات امنیتی و خنثی‌سازی آنان

– بروزرسانی رایگان و مداوم

– امکان تغییر در تنظیمات امنیتی به سلیقه کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Reviversoft Security Reviver.cover1  300x231 - دانلود Reviversoft Security Reviver 2.1.1000.26600 - نرم افزار رفع مشکلات امنیتی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR