دانلود آموزش اندروید استودیو و محیط اینتلی جی – Mastering Intellij IDEA and Android Studio – Udemy

دانلود آموزش اندروید استودیو و محیط اینتلی جی - Mastering Intellij IDEA and Android Studio - Udemy

 

دانلود آموزش اندروید استودیو و محیط اینتلی جی

| Mastering Intellij IDEA and Android Studio |

MP4 | | Duration: 9h 51 mn | Language: English

 

آموزش اندروید استودیو و محیط اینتلی جی (Mastering Intellij IDEA and Android Studio) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر از توسعه‌دهندگان حرفه‌ای زبان برنامه‌نویسی جاوا و یا برنامه‌نویسی اندروید باشید، احتمالا به خوبی دو محیط اینتلی جی و اندروید استودیو را می‌شناسید. به نسبت چند سال قبل، این روزها محیط‌های برنامه‌نویسی رشد و پیشرفت قابل توجهی را به خود دیده‌اند؛ به نحوی که کدنویسی تا حد بسیار زیادی ساده و جذاب‌تر شده است. با وجود انواع مختلف این محیط‌ها، افراد بیشتری تشویق می‌شوند که با مهارت برنامه‌نویسی به یکی از زبان‌های رایج آشنایی پیدا کرده و در این زمینه فعالیت کنند. طی چند وقت اخیر، محیط قدرتمند اینتلی جی با ارائه آپدیت‌های جدید خود توانسته محبوبیت خاصی را در بین توسعه‌دهندگان پیدا کند؛ تا جایی که محیط توسعه اندروید استودیو هم با استفاده از هسته همین نرم افزار، به محیط رسمی گوگل برای توسعه‌دهندگان اندروید بدل شده است.

محیط توسعه قدرتمند اینتلی جی، به توسعه‌دهندگان این قابلیت را می‌دهد که تنها با تایپ چند حرف کلیدی، سریعا شاهد ده‌ها پیشنهاد مختلف این محیط هوشمند برای برنامه‌نویسی باشد. این قابلیت و وجود‌ ده‌ها امکان کاربردی دیگر در زمینه جستجو و عیب‌یابی کدها، افراد را قادر ساخته تا بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر در این محیط‌ها حین برنامه‌نویسی داشته باشند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره آموزشی جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم که سعی می‌کند شما را به طور جامع با امکانات این دو محیط توسعه محبوب آشنا کند تا در مسیر برنامه‌نویسی اندروید و یا ساخت نرم افزارهای جاوا، نسبت به کلیه امکانات آن‌ها احاطه کامل داشته باشید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید :

– آشنایی کامل با محیط اینتی جی و اندروید استودیو

– مناسب برای افزایش سرعت کدنویسی توسعه‌دهنده

– آشنایی با امکانات شخصی‌سازی محیط توسعه

– آشنایی با نحوه برقراری ارتباط با گیت و گیت‌هاب

– آشنایی با شرتکات‌های کیبورد

– آشنایی با دستورات خط فرمان

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.29 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR