دانلود Stamp Seal Maker 3.1.8.9 x64 – نرم افزار طراحی و ساخت مهر و تمبر

دانلود Stamp Seal Maker 3.1.8.9 x64 - نرم افزار طراحی و ساخت مهر و تمبر

 

دانلود Stamp Seal Maker

| نرم افزار طراحی و ساخت مهر و تمبر |

 

Stamp Seal Maker 3.1.8.9 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت مهر/تمبر برای کسب و کارهاست. با استفاده از این برنامه، شما هم در نهایت سادگی قادر هستید مهر یا تمبر مورد نظر خود برای سازمان یا محل کارتان را طراحی و از آن استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، عمدتا طراحی اینگونه آثار را بر عهده افراد فعال در حوزه گرافیک می‌سپارند. ابزارهای مورد استفاده این دسته از متخصصان، شامل نرم افزارهای پیچیده و حرفه‌ای گرافیکی است که گاها تا ماه‌ها هم روند طراحی آن به طول می‌انجامد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید طراحی مهر یا تمبر مورد نظر خود برای کسب و کارتان را خودتان شروع کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه‌ از نتیجه آن بهره ببرید.

طراحی مهر یا تمبر، معمولا از سمت طراحان و گرافیست‌ها با حساسیت زیادی انجام می‌گیرد که منجر به صرف زمان زیادی در این بخش خواهد شد. در صورتی که شما هم می‌خواهید که روند طراحی مهر یا تمبر کسب و کارتان را خودتان بر عهده بگیرید، ما برایتان راهکاری را در نظر داریم که در نهایت سرعت می‌تواند این کار را برای شما به انجام برساند. محیط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و ساده طراحی شده و اغلب کاربران با حداقل دانش کار با رایانه می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Stamp Seal Maker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stamp Seal Maker :

– امکان ویرایش زنده طرح‌های ساخته شده

– امکان طراحی چندین مدل مختلف در کنار هم

– سازگاری با کلیه زبان‌ها

– امکان استفاده از اشکال مختلف هندسی در طراحی‌ها

– امکان استفاده از نمادهای مختلف برای طراحی مهر/تمبر

– امکان تهیه خروجی در فرمت‌های مختلف

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stamp Seal Maker.cover1  300x160 - دانلود Stamp Seal Maker 3.1.8.9 x64 - نرم افزار طراحی و ساخت مهر و تمبر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR