دانلود دوره آموزش توسعه آزمون محور در جاوا – Learn TDD in Java – Udemy

دانلود دوره آموزش توسعه آزمون محور در جاوا - Learn TDD in Java - Udemy

 

دانلود آموزش توسعه با رویکرد تست در جاوا

| Learn TDD in Java |

MP4 | Duration: 1 hour | Language: English

 

آموزش توسعه آزمون محور در جاوا (Learn TDD in Java) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. همانطور که می‌دانید، رویکردهای توسعه مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی وجود دارد. یکی از این‌ها، رویکرد تست درایون دولوپمنت (Test Driven Development) نام دارد که در آن، توسعه نرم افزار به همراه تست قدم به قدم آن انجام می‌گیرد. دوره آموزشی فعلی، سعی می‌کند تا رویکرد تست درایون در برنامه‌نویسی جاوا را از مفاهیم پایه به شما آموزش دهد تا بتوانید مهارت خود را در این زمینه بهبود بخشید و در ادامه با نمونه سوالات مربوط به آزمون‌های استخدامی هم آشنا شوید.

در این دوره آموزشی، سعی بر آن است تا با طرح یک سوال آزمون استخدامی به صورت عملی، شما مهارت خود در این زمینه را ارتقا دهید. توسعه آزمون‌محور، یک فرآیند توسعه نرم افزاری است که بر پایه تکرار یک سری دوره‌های خیلی کوتاه توسعه قرار دارد. ابتدا برنامه‌نویس، یک مورد آزمایشی برای بهبود مطلوب یا ایجاد قابلیت جدید می‌نویسد، سپس کمترین تغییرات کدی را که باعث مقبولیت آزمایش می‌شود را اضافه می‌کند و سپس کد جدید را با استانداردهای قابل قبول سازماندهی مجدد می‌کند. در واقع نرم افزار طی دوره‌های تکرار، صرفا قرار است تست‌های مطرح شده را پاس کند! پیشنهاد می‌کنیم این دوره آموزش مختصر در رابطه با توسعه آزمون‌محور را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش توسعه آزمون محور در جاوا :

– مناسب برای توسعه‌دهندگان حرفه‌ای زبان جاوا

– آشنایی با رویکرد توسعه آزمون محور

– آشنایی با نمونه سوالات آزمون استخدامی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR