دانلود Duplicate Sweeper 1.89 – نرم افزار اسکن و حذف فایل‌های تکراری در سیستم

دانلود Duplicate Sweeper 1.89 - نرم افزار اسکن و حذف فایل‌های تکراری در سیستم

 

دانلود Duplicate Sweeper

| نرم افزار اسکن و حذف فایل‌های تکراری در سیستم |

 

Duplicate Sweeper 1.89 نام نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های تکراری در سیستم خود را به سرعت شناسایی و حذف کنید. در صورتی که شما هم در طول روز به طور مداوم با ده‌ها فایل و فولدر مختلف سر و کار داشته و در حال جابه‌جایی آن‌ها در سیستم هستید، احتمالا این مشکل برایتان پیش آمده که یک فایل یا فولدر به خصوص را در چندین بخش مختلف به شکل ناخودآگاه ذخیره کرده باشید. اینگونه اطلاعات تکراری در هارد دیسک سیستم به مرور زمان بیشتر و بیشتر می‌شوند و در نهایت بخش قابل توجهی از حافظه موجود را به خود اختصاص می‌دهند.

از طرفی، شناسایی اینگونه فایل‌ها و اطلاعات تکراری به روش عادی در سیستم کار چندان ساده‌ای نیست و حتما لازم است که با استفاده از ابزاری خاص به دنبال آن‌ها بگردید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید اطلاعات تکراری در بخش‌های مختلف هارد دیسک را شناسایی کرده و تنها با چند کلیک ساده اقدام به حذف آن‌ها کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Duplicate Sweeper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Duplicate Sweeper :

– امکان اسکن سریع حافظه سیستم برای شناسایی اطلاعات تکراری

– قابلیت شناسایی تصاویر، فیلم‌ها، موزیک‌ها و اسناد تکراری

– امکان پیش‌نمایش فایل‌های تکراری

– امکان آزادسازی بخش قابل توجهی از فضای هارد دیسک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Windows Video Tools 2020.cover1  300x162 - دانلود Duplicate Sweeper 1.89 - نرم افزار اسکن و حذف فایل‌های تکراری در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.09 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR