دانلود Virtual Safe Professional 3.2.3 – محیطی امن برای نگهداری فایل‌ها و فولدرها

دانلود Virtual Safe Professional 3.2.3 - محیطی امن برای نگهداری فایل‌ها و فولدرها

 

دانلود Virtual Safe Professional

| محیطی امن برای نگهداری فایل‌ها و فولدرها |

 

Virtual Safe Professional 3.2.3 نام نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید یک محط امن و محافظت شده را در سیستم خود تعریف کنید که در ادامه بتوان از این فضا برای نگهداری اطلاعات نهایت استفاده را ببرید. در صورتی که شما هم برای نگهداری فایل‌ها و فولدرهای مهم و حیاتی خود در سیستم با چالش رو به رو هستید، ما برایتان راهکاری را سراغ داریم که به کمک آن می‌توانید یک محیط مجازی را تعریف و سپس مجموعه اطلاعات مهم خود را در آن قرار دهید. بدین ترتیب، دیگر هیچ فرد و یا ابزاری نمی‌تواند به این دسته از اطلاعات محافظت شده شما دسترسی پیدا کند و امنیت آن‌ها به سطح بالاتری ارتقا پیدا می‌کند.

این نرم افزار به شما امکان تعریف محیط‌های مجازی را می‌دهد که کلید دسترسی به آن‌ها از سمت خودتان تعیین می‌شود. بدین صورت است که هر فرد دیگری بخواهد به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند، حتما لازم است که رمز عبور تعیین شده از سمت شما را بداند. این برنامه از الگوریتم‌های پیشرفته رمزگذاری پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید با اطمینان از عملکرد حرفه‌ای این نرم افزار، امنیت اطلاعات خود را به آن بسپارید.هم اکنون می توانید نرم افزار Virtual Safe Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Virtual Safe Professional :

– امکان تعیین ده‌ها فضای محافظت شده مختلف

– قابلیت تعیین رمز عبور برای محیط‌های محافظت شده

– سازگاری با روش‌های رمزگذاری AES-128/AES-256

– عدم وجود محدودیت در تعداد کاراکتر رمزها

– توانایی پشتیبان‌گیری زمان‌بندی شده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Virtual Safe Professional.cover1  300x224 - دانلود Virtual Safe Professional 3.2.3 - محیطی امن برای نگهداری فایل‌ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR