دانلود بازار اندروید – برنامه کافه بازار برای اندروید Cafe Bazar 24.0

دانلود بازار اندروید - برنامه کافه بازار برای اندروید Cafe Bazar

 

دانلود بازار اندروید

| نسخه جدید کافه بازار اندروید جایگزین شد … |

 

بازار اندروید Cafe Bazar 24.0 نام یکی از مارکت‌‌های محبوب اندرویدی است که همزمان با شروع تب داغ استقبال از این سیستم‌عامل محبوب در داخل کشور توانست به محبوبیت در میان کاربران داخلی دست یابد. همانطور که می‌دانید، این روزها مارکت‌های مخلتفی برای دریافت تازه‌ترین اپلیکیشن‌ها در دنیای اندروید در دسترس هستند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها به “بازار” اشاره کرد. مارکت رایگانی که از همان نسخه اول تاکنون، با ایکون معروف خود به شکل یک سبد قهوه‌ای رنگ توانست در بین کاربران شناخته شود. کافه بازار یک فروشگاه نرم افزاری اندروید کاملا رایگان است که در سال 93 طراحی شد. در این مارکت، صدها هزار اپلیکیشن کاربردی متناسب با نیاز کاربران ایرانی در نظر گرفته شده که شما با یک جستجوی ساده و سریع می‌توانید اپ دلخواه خود را در آن پیدا و اقدام به نصب آن کنید.

آغاز فعالیت رسمی کافه بازار در ایران، همزمان با تحریم‌هایی بود که از سمت گوگل به روی کاربران ایرانی وجود داشت. در آن زمان یک کاربر ایرانی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانست به گوگل پلی و خدمات آن دسترسی داشته باشد. به معنای دقیق‌تر، شما برای نصب کردن ساده‌ترین اپ‌های مورد نیاز خود در گوشی اندرویدی خود راه ساده‌ای را در پیش نداشتید. برخی وب‌سایت‌های فارسی که توسط مدیرانی مستقر در خارج از کشور اداره می‌شدند، در آن دوران نسخه نصب نشده اپلیکیشن‌ها در وب‌سایت خود قرار می‌دادند و کاربران نسخه‌های قدیمی اندروید از این درگاه می‌توانستند اپ دلخواه خود را دانلود و به گوشی موبایل انتقال دهند. مشکل دیگری که وجود داشت این بود که نصب یک فایل منیجر ساده هم کار چندان ساده‌ای محسوب نمی‌شد تا از طریق آن بتوان اپ‌های دانلود شده را نصب کرد. به طور کلی می‌توان گفت که ورود کافه بازار به مارکت نرم افزاری ایران، همزمان با دورانی بود که تقریبا تمامی مسیرها برای دانلود اپ‌های کاربردی که در دنیا برای کاربران مختلف در دسترس قرار داشت، به کلی برای کاربران ایرانی مسدود شده بود. در این زمان بود که کافه بازار اولین نسخه از اپلیکیشن خود را به جامعه ایران معرفی و در مدت زمانی کوتاه هم توانست به محبوبیتی مثال‌زدنی دست پیدا کرد.

کافه بازار به عنوان یک استارتاپ داخلی توانست به این شعار تحقق بخشد که تحریم‌ها برای جوان خلاق داخلی، صرفا یک فرصت برای رسیدن به موفقیت است. بنابراین دانش‌آموختگان داخلی می‌توانند با صبر، تلاش، تمرکز و بهبود خلاقیت‌های خود در راستای رسیدن به موفقیت در حوزه شغلی مورد علاقه خود قدم بردارند. «بازار» یک بستر ارائه برنامه، بازی و ویدیو در ایران است که از سوی شرکت آوای همراه هوشمند هزار دستان توسعه یافته و در مالکیت همین گروه قرار دارد. این اپلیکیشن در تمام این سال‌ها کوشیده تا میزبانی قدرتمندی برای توسعه‌دهندان بازی، برنامه و تامین‌کنندگان رسمی ویدیو باشد تا محصول خود را به مخاطبان با فرهنگ ایرانی برساند. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار بازار اندروید را به صورت رایگان، راحت و بدون دردسر از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. همچنین برای دانلود بازار قدیمی برای گوشی های اندروید 4 می توانید از انتهای مطلب دریافت نمایید.

 

به جرأت می‌توان گفت که در دنیای امروز، همه ما حداقل برای یک بار هم که شده نام کافه بازار را شنیده و احتمالا این اپلیکیشن را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کرده‌ایم. در حال حاضر با وجود اینکه تحریم‌های گوگل برای کاربران ایرانی در گوگل پلی به کلی حذف شده، هنوز هم رشد و گسترش برنامه‌های اندرویدی تولید داخل کشور در این مارکت متوقف نشده و این فروشگاه همنان پررونق به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر، کافه بازار با دارا بودن بیش از 40 میلیون کاربر توانسته به محبوبیتی فوق‌العاده در بین ایرانی‌ها دست پیدا کند. در کافه بازار، صدها هزار برنامه و بازی مختلف در طیف گسترده‌ای قابل دسترس هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن‌هایی در حوزه آموزش، سلامت، تجارت الکترونیکی، مسیریابی و مسافرت، سبک زندگی و … اشاره کرد.

کافه‌بازار با استفاده از ابزارهای گوناگون سنجش امنیت برنامه‌ها، از جمله 10 آنتی‌ویروس، بررسی‌های مستمر کارشناسان، گزارش‌های کاربران و سایر مراجع، رفتارهای مخرب برنامه‌ها را حتی پس از انتشار به صورت مداوم و خودکار رصد و شناسایی کرده، آن‌ها را از بازار حذف می‌کند و از طریق سپر امنیت بازار به کاربرانی که پیشتر آنها را نصب کرده‌اند، هشدار می‌دهد که آن برنامه‌ها را از گوشی خود پاک کنند. با توجه به بومی بودن مارکت کافه بازار و جلب اعتماد و رضایت کاربران طی چند سال اخیر، میلیون‌ها کاربر در سراسر ایران نسبت به این برنامه و عملکرد امن آن اطمینان کامل پیدا کرده و روز به روز هم بر شمار این کاربران افزوده می‌شود. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که با برداشته شدن تحریم‌های گوگل پلی، محبوبیت این اپلیکیشن کم و کمتر شود. اما از آنجا که دیگر این مارکت توانسته بود بسیاری از توسعه‌دهندگان خوش ذوق ایرانی را به خود جذب کند، محبوبیت این مارکت همچنان روند صعودی خود را حفظ کرد. به عنوان مثال در حال حاضر از میان صدها هزار اپلیکیشن موجود در کافه بازار، شمار بسیاری از آن‌ها تولید داخل بوده و نمونه مشابه آن را در هیچ‌کدام از مارکت‌های دیگر مشاهده نخواهید کرد. همین امر سبب شده که توسعه‌دهندگان جدید نیز برای ورود به بازار برنامه‌نویسی اندروید و یا بازی‌سازی، نگاهی ویژه به کافه بازار داشته باشند تا به طرق مختلف بتوانند از اپلیکیشن خود کسب درآمد کنند.

 

قابلیت های کلیدی برنامه کافه بازار اندروید :

– دریافت برنامه در دسته های خاص
– قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
– امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
– بررسی هم برنامه ها از نظر امنیتی با Lookout
– امکان خرید برنامه های فارسی
– مجموعه کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
– امکان خرید نرم افزار های فارسی
– امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
– امکان جستجو در بین دسته‌های مختلف اپلیکیشن‌ها
– نمایش برنامه‌های تازه افزوده شده به بازار
– امکان تنظیم زبان بازار و توضیحات برنامه‌های آن بدون تغییر زبان دستگاه
– اسکن کُدهای QR برای کافه بازار
– اسکن کدهای QR مارکت گوگل و یافتن برنامه مورد نظر بر روی بازار
– ویدئوشات برای برنامه ها
– اضافه شدن بخش عیب یابی به پشتیبانی
– بهبود دانلود خودکار به روز رسانی ها
– امکان درج نظر برای اپلیکیشن‌ها و استفاده از نظرات دیگر کاربران
– دارا بودن دسته‌هایی منظم برای نرم افزار و بازی‌ها
– امکان تنظیم کافه‌بازار برای استفاده از سوی کودکان
– مستقر بودن در سرورهای داخلی و ترافیک نیم‌بهای بسیاری از ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت
– سرعت بالا در دریافت و بروزرسانی اپلیکیشن‌ها
– دارا بودن سپر امنیتی برای امنیت بیشتر گوشی و برنامه ها

 

 

برنامه‌ها و بازی‌های بازار

بر اساس آمارهای جمع‌آوری شده در سال 97، کافه بازار بیش از 38 نصب فعال دارد که 98 درصد کاربران آن در داخل کشور سکونت دارند. بیش از 132 هزار اپلیکیشن در کافه بازار منتشر شده که ده‌ها هزار توسعه‌دهنده فعال در داخل کشور آن را ساخته و به پشتیبانی آن می‌پردازند. لازم به ذکر است که طی چند سال گذشته، شمار بسیاری از شرکت‌های غیرایرانی نیز به همکاری با این اپلیکیشن اشتیاق نشان داده و تعداد 120 تیم غیرایرانی برای کاربران صدها اپلیکیشن کاربردی را تولید و روانه بازار کرده‌اند.

ویدیو

بخش ویدیو در کافه بازار از آبان 97 شروع به کار کرد. در این بخش، کافه بازار فرصتی را به تامین‌کنندگان رسمی ویدیو داد تا بتوانند محتوای ویدیویی خود را به کاربران عرضه کنند. به عنوان مثال بسیاری از تلویزیون‌های اینترنتی در این مارکت حضور فعال داشته و به نوعی کافه بازار در حال معرفی این تلویزیون‌ها به مخاطبان است تا این کسب و کارها نیز بتوانند به شمار مخاطبین خود بیفزایند.

بازار کودک

کافه بازار به منظور تسهیل دسترسی کودکان به محتوای مناسب رده سنی (تا 10 سال)، بخشی مجزا را به برنامه اضافه کرده است تا والدین بتوانند با فعال‌سازی آن، اجازه دهند تا کودکان به دلخواه خود بازی‌های دلخواه و متناسب با سن‌شان را دانلود و بر روی تبلت نصب کنند. با فعال‌سازی این حالت، محتوای بازار (اعم از برنامه، بازی و ویدیو) بر اساس رده سنی کودکان در معرض دید و استفاده آن‌ها قرار می‌گیرد.

 

 

تغییرات در نسخه اخیر کافه بازار :
–  اضافه شدن صفحه برترین ها
–  فعال سازی سریع حساب با شماره تلفن
–  قابلیت های جدید در جستجو
–  اضافه شدن جستجوی صوتی
–  بهبود سرعت دانلود

–  افزوده شدن امکان پرداخت با اعتبار ایرانسل
–  تغییرات دسته های برنامه ها

–  اضافه شدن بارکد برای نصب برنامه از روی QR Code
–  اضافه شدن دسترسی های زمان اجرا برای دستگاه های با اندروید 6.0 و بالاتر
–  بهبود تجربه کاربری پرداخت موبایلی
–  اضافه شدن امکان پرداخت درون برنامه ای در برنامه های آنی
– اضافه شدن امکان خواندن بارکد در برنامه های آنی
–  اضافه شدن امکان جستجو در برنامه های آنی
–  اضافه شدن امکان توسعه پیش نمایش در بستر آنی برای برنامه های بازار
–  بهبود سرعت و دسترسی آنی
–  رفع مشکل بسته شدن رسید در برخی دستگاه ها
–  بهبود روش آپدیت بازار
–  اضافه شدن درگاه پرداخت رسید
–  بهبود طراحی صفحات ورود و ثبت نام
–  اضافه شدن امکان انتخاب آدرس در برنامه های آنی

–  امکان اجرای محتوای ویدیو در برنامه های آنی
–  امکان به اشتراک گذاری صفحات برنامه های آنی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk Android +4.2
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR