دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای کامپیوتر

| بازی پروژه ساخت آسمان‌خراش |

| نسخه DARKZER0 |

 

Mad Tower Tycoon بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Toplitz Productions ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های شبیه‌سازی هستید، عنوان تازه‌ای که در این مطلب برایتان در نظر داریم، احتمالا توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی، شما به تجارت ساخت و ساز برج و آسمان‌خراش اشتغال دارید. شما در این بازی می‌توانید انواع مختلف برج‌ها را با دارا بودن بیش از صد طبقه احداث کنید و از این کار، شاهد سودآوری چشم‌گیری در کسب و کار خود باشید.

این بازی که پیش‌تر نسخه کلاسیک آن منتشر شده بود، اکنون با یک گیم‌پلی جدید و تازه سعی می‌کند تا شما را به جذابیت خاص حال و هوای بازی دعوت کنید. ادارات و آپارتمان‌ها و حتی مراکز خرید را اجاره کنید و آن‌ها را به سازه‌هایی با بیش از 100 طبقه تبدیل کنید. شما می‌توانید در این بازی، به ساخت انواع مختلف مراکز تفریحی و یا مسکونی و اداری بپردازید. ساخت رستوران، سینما، باغ وحش و … در محتوای بازی، از جمله مهم‌ترین جذابیت‌های ساخت و ساز در آن به شمار می‌آید. در این بازی انواع مختلفی از رویدادها نیز برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با پذیرش آنان، مهارت خود را در انجام پروژه‌های بزرگ و خارق‌العاده نیز به نمایش گذاشته و مراحل را با سطح مهارت بیشتری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mad Tower Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mad Tower Tycoon 1 300x169 - دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC Mad Tower Tycoon 2 300x169 - دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

 

Mad Tower Tycoon 3 300x169 - دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC Mad Tower Tycoon 4 300x169 - دانلود بازی Mad Tower Tycoon برای PC

 

تریلر بازی Mad Tower Tycoon :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 1GB or better
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Processor: 2.8 GHz quad core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 2GB or better
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 317 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR