دانلود Flip Shopping Catalog 2.4.9.31 – نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های دیجیتالی

دانلود Flip Shopping Catalog 2.4.9.31 - نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های دیجیتالی

 

دانلود Flip Shopping Catalog

| نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های دیجیتالی |

 

Flip Shopping Catalog 2.4.9.31 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت کاتالوگ‌های دیجیتالی است که از آن می‌توانید به منظور نمایش دموی محصولات دیجیتالی خود استفاده کنید. این روزها، ساخت بروشور و کتالوگ‌های تبلیغاتی، به عنوان یک راهکار موثر و مفید جهت نمایش محصولات و ویژگی‌ کالا یا خدمتی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند که بخواهید اینگونه کاتالوگ‌ها را در رابطه با چه نوع محصولی و در چه فضایی در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید؛ زیرا که این برنامه شما را قادر می‌سازد تا ضمن دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی و قدرتمند بتوانید بهترین کاتالوگ‌ها را جهت نمایش ویژگی و یا خصوصیات محصول خود ایجاد کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و کاربرپسند طراحی شده تا کاربر بتواند صرف‌نظر از میزان تسلط به رایانه و کار با محصولات نرم افزاری، کاتالوگ‌ها را به بهترین شکل و کیفیت ممکن تولید نماید. از این نرم افزار می‌توانید به منظور ساخت و نمایش انواع کاتالوگ‌های دیجیتالی مشابه با نمونه واقعی آن‌ها استفاده کرده و در پایان مطابق با نیاز خود از خروجی کار پرینت بگیرید و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Flip Shopping Catalog را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flip Shopping Catalog :

– مناسب برای ساخت انواع کاتالوگ‌های فروش محصول یا خدمت

– قابلیت تبدیل فرمت پی‌دی‌اف به کتاب‌های الکترونیکی و بروشورهای تبلیغاتی

– امکان وارد کردن بوکمارک، لینک و یا متن از فرمت پی‌دی‌اف و دیگر فرمت‌های متنی

– قابلیت قرار دادن واترمارک و انواع اشکال هندسی بر روی نمونه‌کارها

– تهیه خروجی در فرمت HTML, EXE, ZIP و …

– دارا بودن ده‌ها قالب از پیش آماده شده با نمای جذاب و کاربرپسند

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flip Shopping Catalog.cover1  300x199 - دانلود Flip Shopping Catalog 2.4.9.31 - نرم افزار ساخت کاتالوگ‌های دیجیتالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR