دانلود Remo 3D 2.9.1 x64 – نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

دانلود Remo 3D 2.9.1 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

 

دانلود Remo 3D

| نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی |

 

Remo 3D 2.9.1 x64 نام یک ابزار قدرتمند و کاربردی در زمینه مدل‌سازی و شبیه‌سازی انواع اشیاء است که می‌تواند این کار را با بهترین دقت و کیفیت ممکن به شما ارائه دهد. همانطور که می‌دانید، طی چند سال اخیر ابزارها و محصولات نرم افزاری متعددی به منظور انجام مدل‌سازی، طراحی، ترسیم و شبیه‌سازی روانه بازار شده است. هرکدام از ابزارهای موجود، قادرند در زمینه خاصی از صنعت، ساخت و ساز و یا رشته‌های مهندسی ایفای نقش کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع مختلف اشیاء سه‌بعدی را طراحی و شبیه‌سازی کنید.

این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با استفاده از کتابخانه‌ای غنی، انواع مختلف اشیاء و تجهیزات مورد نظر خود را مدل‌سازی و شبیه‌سازی کنید. برخلاف دیگر ابزارهای شبیه‌سازی و طراحی سه‌بعدی که عمدتا بر روی رندرینگ تمرکز دارند، این نرم افزار کنترل کاملی بر طراحی محیط و اشیای سه‌بعدی به شما ارائه می‌کند تا بتوانید از زوایای مختلف طرح مورد نظر خود را طراحی کرده و فرآیند آن را به طور کامل تحت اختیار بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Remo 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Remo 3D :

– امکان مدل‌سازی انواع اشیاء و اشکال هندسی

– قابلیت طراحی و مدل‌سازی با دقت بسیار بالا

– پشتیبانی از انواع فرمت‌ها برای ذخیره‌سازی

– امکان اسکریپت‌نویسی در زبان لوآ (Lua)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Remo 3D.cover1  300x223 - دانلود Remo 3D 2.9.1 x64 - نرم افزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR