دانلود Fritzing 0.9.4 – نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی

دانلود Fritzing 0.9.3b - نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی

 

دانلود Fritzing

| نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی |

 

Fritzing 0.9.3b نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی (PCB) است. این برنامه، مجموعه کاملی از انواع کتابخانه‌‌ها را در خود دارد که به کمک آن می‌توانید انواع مختلف کامپوننت‌ها را در طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی خود استفاده و عملکرد آنان را آزمایش کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به سازگاری با سخت افزارهای مختلف آردوینو اشاره کرد که در نمایی گرافیکی امکان سوار کردن قطعات مختلف بر روی برد را فراهم می‌کند. این ابزار در واقع یک نرم افزار متن باز برای افرادی است که لزوما در رشته برق الکترونیک تحصیل نکرده‌اند! این نرم افزار، راهکاری فوق‌العاده جهت طراحی‌های اولیه و حتی طراحی PCB جهت استفاده از سوی طراحان، مخترعان و دانشجویان است که علاقه زیادی به طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی دارند.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید انواع مختلف مدارات الکترونیکی را طراحی و مدل‌سازی کنید. سپس با بهره‌گیری از کتابخانه گرافیکی این برنامه، این امکان برایتان مهیاست تا بتوانید قطعات مختلف الکترونیکی را بر روی مدار یا برد سوار کرده و عملکرد آن را شبیه‌سازی کنید. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و افراد صرف‌نظر از سطح مهارت خود در زمینه طراحی اینگونه مدارات، می‌توانند با کمی کار کردن با کتابخانه‌ها، کم کم با امکانات مختلف آن آشنایی پیدا کرده و انواع مختلف مدارات برای نیازهای گوناگون را طراحی و شبیه‌سازی نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار Fritzing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fritzing :

– امکانات گسترده در زمینه طراحی مدارات الکترونیکی

– مناسب برای علاقه‌مندان به رشته برق الکترونیک، مخترعان، دانشجویان و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان بهره‌گیری از کامپوننت‌های مختلف در کتابخانه نرم افزار

– امکان کدنویسی برای بردهای آردوینو

– امکان استفاده از قطعات الکترونیکی مختلف در شماتیک استاندارد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fritzing.cover1  300x204 - دانلود Fritzing 0.9.4 - نرم افزار طراحی مدارات الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR