دانلود Moview Video Mosaic Player 1.165 – نرم افزار پخش‌کننده همزمان چندین فایل ویدیویی

دانلود Moview Video Mosaic Player 1.165 - نرم افزار پخش‌کننده همزمان چندین فایل ویدیویی

 

دانلود Moview Video Mosaic Player

| نرم افزار پخش‌کننده همزمان چندین فایل ویدیویی |

 

Moview Video Mosaic Player 1.165 نرم افزاری جدید و قدرتمند در دسته ابزارهای پخش‌کننده فرمت‌های ویدیویی است که شمار را قادر می‌سازد تا بتوانید چندین فایل ویدیویی را به صورت همزمان پخش نمایید. همانگونه که می‌دانید، ابزارهای پلیر رایج و معمول که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، در حالت عادی صرفا قادرند یک فایل به‌خصوص را به اجرا درآورند. در واقع به طور همزمان، تنها می‌توان در پنجره نرم افزارهای پلیر یک فایل ویدیویی را پخش کرد و زمانی که کاربر بخواهد چندین فایل ویدیویی را به طور همزمان پخش کند، مجبور است چندین پلیر را به طور همزمان اجرا و هر فایل را در پنجره‌ای مجزا پخش کند. ضمن اینکه چینش قرارگیری پنجره‌ها در این روش بر عهده کاربر بوده و سختی زیادی هم دارد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، مخصوص مواقعی است که شما قصد داشته باشید چندین فایل ویدیویی را به طور همزمان در یک پنجره پخش کنید. این برنامه در ابتدای کار، فولدر حاوی فایل‌های ویدیویی مدنظر شما برای پخش همزمان را دریافت می‌کند تا در ادامه تمامی فایل‌ها در یک پنجره و در نمایی شطرنجی برای شما شروع به پخش کنند. ضمن اینکه این نرم افزار، امکانات جامعی برای پخش فایل‌های ویدیویی را در خود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حالات مختلف پخش، کنترل کامل بر روند پخش فیلم‌ها، تنظیم سرعت پخش و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Moview Video Mosaic Player را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Moview Video Mosaic Player :

– دارا بودن سه حالت مختلف برای پخش

– امکان پخش کردن ده‌ها فایل ویدیویی به طور همزمان

– قابلیت پخش ویدیوها به حالت عادی و فول اسکرین

– امکان گزینش آسان و سریع ویدیوها

– کنترل کامل بر روند پخش با میانبرهای موس

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moview Video Mosaic Player.cover1  300x295 - دانلود Moview Video Mosaic Player 1.165 - نرم افزار پخش‌کننده همزمان چندین فایل ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 398 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR