دانلود Debotnet 0.2.4 – نرم افزار مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10

دانلود Debotnet 0.2.4 - نرم افزار مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10

 

دانلود Debotnet

| نرم افزار مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10 |

 

Debotnet 0.2.4 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10 است که با فراهم‌سازی یک مجموعه کامل از انواع آپشن‌ها و تنظیمات مخفی، کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند با سهولت بیشتری به مدیریت و کار با تنظیمات مختلف در این سیستم‌عامل بپردازد. همانطور که می‌دانید، با ارائه هر بروزرسانی جدید به ویندوز 10، دست کاربر برای انعطاف تنظیمات و آپشن‌ها محدود و محدودتر می‌شود؛ زیرا که کمپانی مایکروسافت بر اساس تصمیمات گروه متخصصین خود، برخی از تنظیمات را از سیستم‌عامل حذف و حالات محدود مدنظر خود را به طور پیش‌فرض جایگزین آن‌ها می‌کند. به عنوان مثال، امکان تغییر دادن نرم افزارهای پیش‌فرض در ویندوز 10، فعال/غیرفعال‌سازی آپدیت‌ها و … تماما بر حسب تنظیماتی غیرقابل تغییر از سمت مایکروسافت تعیین می‌شود.

این تغییرات هر بار با عرضه بروزرسانی‌های جدید ویندوز 10، محدود و محدودتر می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم که بخش عمده‌ای از این تنظیمات به همراه آپشن‌های مربوط به حریم خصوصی کاربر را در محیطی زیبا گرد هم آورده تا بتوانید در نهایت سادگی هرگونه تنظیمات مدنظر خود را بر روی سیستم‌عامل اعمال کرده و با آزادگی بیشتری در رابطه با این تغییرات تصمیم‌گیری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Debotnet را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Debotnet :

– امکان حذف کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در ویندوز 10

– غیرفعال‌سازی راهنماها در ویندوز

– حذف کردن ادوبی فتوشاپ اکسپرس

– پاک کردن اطلاعات موقت و داده‌های اضافی

– غیرفعال‌سازی دستیار هوشمند کورتانا

– جلوگیری از آپدیت‌های اجباری در ویندوز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Debotnet.cover1  300x168 - دانلود Debotnet 0.2.4 - نرم افزار مدیریت و کنترل تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR