دانلود Explorer Commander 1.0.1.2 – فایل منیجر دو پنله برای ویندوز

دانلود Explorer Commander 1.0.1.2 - فایل منیجر دو پنله برای ویندوز

 

دانلود Explorer Commander

| فایل منیجر دو پنله برای ویندوز |

 

Explorer Commander 1.0.1.2 نام یک ابزار فایل منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز اکسپلورر است که به کمک آن می‌‌توانید بسیاری از امکانات مورد انتظار خود در برنامه مدیریت فایل ویندوز را در اختیار داشته باشید. یکی از امکانات پرطرفدار برای کاربارن در حین مدیریت فایل‌ها، امکان استفاده از نمای دو پنله است. به کمک این قابلیت، کاربر قادر خواهد بود تا محتوای دو دایرکتوری مختلف را به طور همزمان در کنار هم مشاهده نماید و تغییرات دلخواه خود را بر روی هرکدام از آن‌ها به اجرا درآورد. این قابلیت، به طور پیش‌فرض در ویندوز اکسپلورر وجود ندارد و از این روی، لازم است که از ابزاری جایگزین برای دسترسی به این امکان استفاده کنید.

به کمک این نرم افزار رایگان و جدید، شما به آسانی می‌توانید نمایی دو پنله در ویندوز اکسپلورر داشته و از تجربه این امکان در حین مدیریت فایل‌ها نهایت استفاده را ببرید. این نرم افزار قادر است پوسته‌ای حرفه‌ای از مدیریت فایل را به ویندوز اکسپلورر شما ارائه کند که در کنار این قابلیت جدید، کلیه امکانات قبلی ویندوز اکسپلورر نیز برایتان قابل دسترس باشد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار جایگزین برای مدیریت فایل در ویندوز دارید، فرصت استفاده از این نرم افزار سبک و در عین حال کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Explorer Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Explorer Commander :

– دارا بودن نمای دو پنله برای مدیریت فایل‌ها

– امکان کار با فایل‌ها در نمای افقی یا عمودی فایل منیجر

– امکان تعیین موقعیت قرارگیری پنل‌ها

– عدم نیاز به نصب و امکان اجرا در انواع سیستم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Explorer Commander.cover1  300x161 - دانلود Explorer Commander 1.0.1.2 - فایل منیجر دو پنله برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR