دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون – Learn to Code with Python – Udemy

دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون - Learn to Code with Python - Udemy

 

دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون

| Learn to Code with Python |

MP4 | | Duration: 30.5 hours | Language: English

 

آموزش برنامه نویسی پایتون (Learn to Code with Python) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. به دوره آموزشی برنامه‌نویسی پایتون خوش آمدید! در این دوره، قرار است که با مشهورترین زبان برنامه‌نویسی در دنیا به صورت قدم به قدم آشنا شده و مهارت خود را از سطوح مدماتی تا پیشرفته بهبود بخشید. امروزه زبان برنامه‌نویسی پایتون به دلیل امکانات گسترده خود، کاربرد زیادی در شرکت‌های مختلف همچون اینستاگرام، دراپ‌باکس، پینترست و … دارد. این زبان برنامه‌نویسی، قدرت و کاربردی گسترده در زمینه مهارت یادگیری ماشین دارد و از آن در انواع مختلف پروژه‌ها استفاده می‌شود. در این دوره آموزشی سعی بر آن است تا شما علاقه‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی به زابن پایتون بتوانید با انواع ساختار داده‌ها در این زبان آشنا شده و پس از یادگیری مقدمات آن، مفاهیم پیشرفته‌تر همچون برنامه‌نویسی شیء گرا، کلاس‌ها و حتی تست واحد را نیز یاد بگیرید.

در این دوره آموزشی، برنامه‌نویسی پایتون در محیط نرم افزار ویژوال استدیو کد آموزش داده خواهد شد و محتوای ویدیویی بیش از 30 ساعته این دوره، تقریبا تمامی مسائل مهم و اصلی در زمینه برنامه‌نویسی پایتون را به شما آموزش خواهد داد. دارا بودن ده‌ها چالش مختلف در زمینه کدنویسی، امکان حل مسائل مختلف در قالب کوییز و دسته‌بندی منظم مفاهیم آموزشی متناسب با سرفصل‌های استاندارد از دیگر خصوصیات این دوره آموزشی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های آموزش برنامه نویسی پایتون :

– امکان آشنایی مقدماتی تا پیشرفته با مهارت برنامه‌نویسی به زبان پایتون

– آشنایی با انواع داده‌ها در پایتون از قبیل رشته‌ها ، دیکشنری‌ها، لیست‌ها و …

– دارا بودن ده‌ها آموزش متنوع بر مبنای کوییز، پروژه، چالش و …

– دارا بودن دسته‌بندی استاندارد و منظم برای یادگیری قدم به قدم

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 6.55 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR