دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 – شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.4.3 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Car Parking Multiplayer برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی olzhass است. در این بازی، چیزی فراتر از یک شبیه‌سازی پارک اتومبیل در انتظار شماست! این بار فرصتی برایتان مهیا شده تا بتوانید در یک دنیای کاملا آزاد، وارد یک رقابت آنلاین شوید که در آن جمعی از بهترین رانندگان حضور دارند! شما می‌توانید از اتومبیل خود حتی پیاده شده و در سطح شهر شروع به قدم زدن کنید و همراه با هزاران پلیر دیگر در سرتاسر دنیا، چالشی سخت و جذاب را تجربه نمایید. این روزها شمار بسیاری از بازی‌ها در سبک اتومبیل‌رانی و چالش پارک خودرو در مارکت اندروید در دسترس هستند. در این مطلب، با معرفی یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک به خدمت شما عزیزان آمده‌ای.م. اتومبیل دلخواه خود را از میان ده‌ها مدل شیک و جذاب انتخاب کنید و برای تجربه چالش هیجان‌انگیز با به این رقابت‌ها بگذارید.

شما در این بازی به مانند یک راننده خبره ایفای نقش می‌کنید که هر زمان بخواهد می‌تواند از اتومبیل خود پیاده شده و در سطح شهر شروع به قدم زدن کند. دنیایی کاملا آزاد و بدون محدودیت در این بازی برای شما به طراحی رسیده است تا بتوانید اتومبیل خود را به ایستگاه گاز رسانده و سوخت‌گیری کنید و یا اینکه در دوره‌های زمانی منظم، آن را به تعمیرگاه ببرید. امکان تعویض خودروها با اتومبیل دیگر بازیکنان، امکان شخصی‌سازی خودروها، قابلیت گزینش بیش از 70 اتومبیل مختلف و … از دیگر خصوصیات این بازی جدید و سرگرم‌کننده به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Car Parking Multiplayer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car Parking Multiplayer :

– امکان قدم زدن پیاده در سطح شهر

– دارا بودن محیط آزاد برای ماجراجویی

– قابلیت رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– امکان رانندگی و تجربه پارک خودرو با 70 اتومبیل متنوع

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Parking Multiplayer1 150x84 - دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Parking Multiplayer2 150x84 - دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Parking Multiplayer3 150x84 - دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Parking Multiplayer4 150x84 - دانلود بازی Car Parking Multiplayer 4.8.6.9 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 982/897 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR