دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 – شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 - شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Farming PRO 3 برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Farming PRO 3 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Mageeks Apps & Games است. کشاورزی و مزرعه‌داری، شغلی سخت با نیازمندی بسیار به مهارت‌ و تجربه است که موفقیت در آن به عوامل متعددی بستگی دارد. البته در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از روش‌‌های قدیمی و سنتی جای خود را به راهکارهای مدرن و صنعتی داده‌اند که این حرکت، سهولت بیشتری را در انجام امور برای مدیر مزرعه فراهم آورده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی اندرویدی جدیدی را برای شما عزیزان بازدیدکننده در نظر داریم که تجربه‌ای واقع‌گرایانه از شغل مزرعه‌داری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

در این بازی جدید و سرگرم‌کننده، شما در نقش مدیر مزرعه بازی می‌کنید. وظایفی که انجام آن‌ها بر عهده شماست، شامل کاشت محصولات و سپس برداشت آن‌ها در فصول مشخصی از سال است. بیش از 60 وسیله نقلیه و ابزارآلات پیشرفته صنعت کشاورزی نیز در اختیار شماست تا بتوانید با استفاده از آن‌ها امور سخت و دشوار را با سهولت بیشتری به انجام برسانید. همچنین شما می‌توانید بذر انواع مختلفی از گیاهان همچون سیب‌زمینی، چغندر، ذرت و گندم را نیز تهیه کرده و آن‌ها را در مزرعه خود پرورش دهید. ضمن آنکه شما می‌توانید از حیوانات مزرعه همچون اسب، گاو و … هم نگهداری کرده و با تهیه محصولات آن‌ها کسب و کار خود را رونق بخشید. هم اکنون می توانید بازی Farming PRO 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Farming PRO 3 :

– دارا بودن ده‌ها وسیله و ابزارآلات پیشرفته در زمینه کار کشاورزی همچون تراکتور، کامیون و …

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه روستاها و زمین‌های کشاورزی

– امکان حضور فعال در زمینه تجارت از طریق خرید و فروش محصولات –

تغییرات آب و هوایی منظم طی فصول مختلف سال

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم در آغاز بازی برای یادگیری سریع‌تر

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farming PRO 31 150x84 - دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 - شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Farming PRO 32 150x84 - دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 - شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Farming PRO 33 150x84 - دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 - شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Farming PRO 34 150x84 - دانلود بازی Farming PRO 3 1.0 - شبیه‌ساز مزرعه‌داری برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 + 383 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR