دانلود BitRecover Data Recovery Software 4.1 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود BitRecover Data Recovery Software 4.1 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود BitRecover Data Recovery Software

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

BitRecover Data Recovery Software 4.1 نام یک راهکار جدید و تضمینی به منظور بازگردانی اطلاعات حذف شده در محیط ویندوز است. با استفاده از این برنامه، حتی افراد مبتدی هم می‌توانند صرفا با چند کلیک ساده اقدام به ریکاوری اطلاعات خود کنند. در صورتی که شما نیز به تازگی با مشکل حذف شدن اطلاعات خود مواجه شده‌اید، بهتر است تا دیر نشده یک ابزار ریکاوری بر روی سیستم خود نصب و اطلاعاتی که اخیرا از روی هارد دیسک، مموری کارت و یا فلش مموری از دست رفته را مجددا بازیابی نمایید.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران در حین ریکاوری اطلاعات با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که ابزارهای بازیابی اطلاعات، همواره از شانس بالایی برای بازگردانی اطلاعات برخوردار نیستند و علت این امر را می‌توان به دلایل مختلفی نسبت داد. نرم افزاری که در این مطلب به شما عزیزان ارائه می‌کنیم، هیچ دیتای جدیدی را بر روی سیستم قرار نمی‌دهد تا بدین ترتیب همواره از بالاترین شانس ممکن برای بازیابی اطلاعات خود بهره‌مند باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار BitRecover Data Recovery Software را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BitRecover Data Recovery Software :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف دائم شده (فایل/فولدر)

– قابلیت بازیابی اطلاعات از هارد و یا فلش‌های فرمت شده

– امکان بازیابی اطلاعات در صورت تغییر در پارتیشن‌ها

– امکان پیش‌نمایش اطلاعات قبل از ذخیره‌سازی

– امکان فیلتر کردن نتایج ریکاوری

– قابلیت بازگردانی حجم عظیمی از اطلاعات با سرعت بالا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BitRecover Data Recovery Software.cover1  300x187 - دانلود BitRecover Data Recovery Software 4.1 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR