دانلود ThunderSoft Flash to Video Converter 4.4.0 – تبدیل فرمت فلش به فایل ویدیویی

دانلود ThunderSoft Flash to Video Converter 4.4.0 - تبدیل فرمت فلش به فایل ویدیویی

 

دانلود ThunderSoft Flash to Video Converter

| تبدیل فرمت فلش به فایل ویدیویی |

 

ThunderSoft Flash to Video Converter 4.4.0 نام یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل‌های فلش به فرمت‌های ویدیویی است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند فرمت‌های فلش را در نهایت سادگی به فرمت‌های رایج ویدیویی تبدیل کرده و از آن در انواع پلیرها استفاده نماید. همانطور که می‌دانید، فلش فرمتی است که از آن برای نمایش فیلم در صفحات وب استفاده می‌شود و گاها این فرمت را در ساخت فیلم‌های آموزشی نیز مورد استفاده قرار می‌دهند. در صورتی که شما هم بنا بر نیاز خود می‌خواهید که اینگونه فایل‌ها در فرمت SWF را به فرمت‌های رایج ویدیویی تبدیل کنید، ما برایتان نرم افزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان به انجام برساند.

همانند دیگر ابزارهای شناخته شده در زمینه تبدیل فرمت‌های مالتی مدیا، این برنامه هم شما را قادر می‌سازد تا بتوانید حین فرآیند تبدیل، فایل مورد نظر خود را ویرایش کنید و برای مثال بخشی از آن را برش داده و یا زمان آن را نیز بسته به نیاز خود کوتاه‌تر کنید. این برنامه می‌تواند فرمت SWF و فایل‌های ویدیویی اچ‌تی‌ام‌ال 5 (HTML5) را به فرمت‌های رایج ویدیویی نظیر AVI, FLV, MP4, MPEG, MOV, MKV, WMV, GIF  و … تبدیل کرده و تمامی نیازهای شما در این زمینه را به طور کامل پوشش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار ThunderSoft Flash to Video Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThunderSoft Flash to Video Converter :

– امکان تبدیل فرمت فلش به فرمت‌های رایج ویدیویی از قبیل AVI, FLV, MP4, MPEG, MOV, MKV, WMV, GIF و …

– امکان تبدیل فرمت SWF به HTML5

– قابلیت تبدیل فرمت فلش به انیمیشن‌های GIF

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی فیلم‌ها

– قابلیت تبدیل گروهی فایل‌ها

– امکان دانلود فایل‌های فلش از اینترنت

– امکان ویرایش، برش و تغییر سایز ویدیوها حین فرآیند تبدیل

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در فرآیند تبدیل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ThunderSoft Flash to Video Converter.cover1  300x216 - دانلود ThunderSoft Flash to Video Converter 4.4.0 - تبدیل فرمت فلش به فایل ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR