دانلود Siemens NX 1911 Build 2501 (1899 Series) x64 – نرم افزار طراحی، مهندسی و ساخت به کمک رایانه

دانلود Siemens NX 1892.2940 x64 - نرم افزار طراحی، مهندسی و ساخت به کمک رایانه

 

دانلود Siemens NX

| نرم افزار طراحی، مهندسی و ساخت به کمک رایانه |

 

Siemens NX 1911 Build 2501 (1899 Series) x64 نام ابزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی، مهندسی و ساخت به کمک رایانه است که طی چند سال اخیر توانسته توجه بسیاری از متخصصین این زمینه را به خود جلب کند. این ابزار که پیش‌تر تحت عنوان یو‌جی (UG) مخفف یونیگرافیکس (Unigraphics) شناخته می‌شد، ابزاری است برای مهندسی و ساخت انواع قطعات در حوزه صنعت که فعالیت آن به بیش از دو دهه قبل برمی‌گردد. زیمنس ان‌ایکس، محصولی قدرتمند از سوی کمپانی زیمنس است که آن را به عنوان یک ابزار پیشرفته و قدرتمند در زمینه‌های CAD / CAM / CAE به شمار می‌آورند. این نرم افزار، امکانات تعددی در زمینه ساخت انواع محصولات با سطوح مختلف پیچیدگی را در اختیار شما می‌گذارد تا با استفاده از آن بتوانید هزینه طراحی و تولید را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهید.

استفاده از اینگونه نرم افزارها در حوزه صنعت به کارفرمایان این امکان را می‌‌دهد که بتوانند در پایان کار خود محصولی با کیفیت را با هزینه‌ای بسیار کمتر به بازار معرفی کنند. برخلاف گذشته، امروزه کاربرد نرم افزارهای طراحی و ساخت به کمک رایانه کاربرد ویژه‌ای در بین متخصصین پیدا کرده و به همین دلیل است که شرکت‌های نرم افزاری نظیر زیمنس پا به این عرصه گذاشته‌اند. نرم افزار زیمنس ان‌ایکس شما را قادر می‌سازد تا بتوانید طراحی محصولات خود را در محیطی سه‌بعدی و با دقت بسیار بالا به انجام برسانید تا در مرحله ساخت، کیفیت نهایی محصول کاملا مطابق با انتظارات شما از آب درآمده و کلیه پارامترهای کنترل کیفی را با موفقیت پشت سر بگذارد.هم اکنون می توانید نرم افزار Siemens NX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Siemens NX :

– دارا بودن یک راهکار حرفه‌ای و یکپارچه جهت طراحی، تولید و مهندسی محصولات

– کاربرد گسترده در حوزه صنعت

– مناسب برای طراحی و تولید قطعات در نمای 3 بعدی

– طراحی، شبیه‌سازی و پیاده‌سازی فرآیندهای تولیدی محصولات مختلف در حوزه صنعت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Siemens NX.cover1  300x169 - دانلود Siemens NX 1911 Build 2501 (1899 Series) x64 - نرم افزار طراحی، مهندسی و ساخت به کمک رایانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR