دانلود ThrottleStop 9.6 – نرم افزار اورکلاک و کنترل دمای پردازنده

دانلود ThrottleStop 8.72 - نرم افزار اورکلاک و کنترل دمای پردازنده

 

دانلود ThrottleStop

| نرم افزار اورکلاک و کنترل دمای پردازنده |

 

ThrottleStop 9.6 نام یک ابزار کوچک و سریع به منظور کنترل و نظارت جامع بر پردازنده سیستم است. همانطور که می‌دانید، امروزه تکنولوژی پردازنده‌ در رایانه‌های رومیزی و قاب حمل به شکل چشم‌گیری پیشرفت داشته و حتی لپ‌ تاپ‌هایی سبک وزن و باریک هم گاها از قدرت بسیار بالایی در مقایسه با یک سیستم دسکتاپ برخوردارند. به همین ترتیب، شرکت‌های تولیدکننده قطعات سخت افزاری نظیر اینتل (Intel) و ای‌ام‌دی (AMD)، دست کاربران را به منظور کنترل قدرت و توان سخت افزار سیستم خود باز گذاشته‌اند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید محدودیت‌های پردازنده سیستم را دور زده و در مواقع ضروری، سرعت کلاک و قدرت پردازش آن را افزایش دهید تا بتوان با سرعت بیشتری به انجام کارهای مهم همچون رندرینگ، محاسبات سنگین و … پرداخت. در کنار این‌ها، باید توجه داشت که هر قدر که پردازنده سیستم توان و قدرت بیشتری را از خود نشان دهد، میزان دمای آن را نیز افزایش و عمر آن به مراتب رو به کاهش خواهد رفت. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌‌کند تا بتوانید دمای پردازنده سیستم خود را کنترل و مطابق با آن در مواقع لازم اقدام به اورکلاک پردازنده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ThrottleStop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThrottleStop :

– امکان کنترل و بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم

– قابلیت فعال یا غیرفعال‌سازی حالت توربو (Turbo Mode) در پردازنده

– توانایی اورکلاک کردن پردازنده در مصارف سنگین

– امکان کنترل دمای پردازنده و بهبود طول عمر آن

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ThrottleStop.cover1  300x257 - دانلود ThrottleStop 9.6 - نرم افزار اورکلاک و کنترل دمای پردازنده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR