دانلود Deltopia Deltawalker Oro Edition 2.5.5 x64 – نرم افزار مقایسه فایل‌ها و فولدرها

دانلود Deltopia Deltawalker Oro Edition 2.5.5 x64 - نرم افزار مقایسه فایل‌ها و فولدرها

 

دانلود Deltopia Deltawalker Oro Edition

| نرم افزار مقایسه فایل‌ها و فولدرها |

 

Deltopia Deltawalker Oro Edition 2.5.5 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند به منظور مقایسه و بررسی دقیق فایل‌ها و فولدرها است که از آن برای کپی و جابه‌جایی فایل و فولدرها استفاده می‌شود. اگر از کاربران حرفه‌ای ویندوز باشید، احتمالا روزانه صدها فایل و فولدر مختلف را از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل و یا کپی می‌کنید. مسئله‌ای که در بسیاری از مواقع کاربران با آن مواجه شده و دچار اشتباه می‌شوند، جایگزینی و انتقال اشتباه فایل‌ها است. بارها پیش آمده که با کپی و جایگزین یک فایل اشتباه، نسخه اصلی آن را از دست داده و دیگر هیچ راهی برای بازگردانی آن وجود نداشته است. در صورتی که شما هم می‌خواهید یک بار برای همیشه روند کپی و انتقال فایل‌ها در سیستم را با نظم بیشتری به انجام برسانید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از ابزار فعلی را از دست ندهید.

این نرم افزار در واقع یک راهکار حرفه‌ای و قوی به منظور مقایسه فایل‌ها و فولدرها است تا بدین ترتیب بتوانید نقاط مشترک و یا تفاوت فایل‌ها و فولدرها را پیش از فرآیند کپی و انتقال مشاهده نموده و پس از تصمیم‌گیری صحیح اقدام به انجام کارها کنید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به آسانی محتوای فایل‌ها و تغییرات هر نسخه را به سرعت مشاهده کرده و در رابطه با آنان تصمیم مناسب را بگیرید. این برنامه، مناسب برای نیاز توسعه‌دهندگان، نویسندگان و محققان است که امکان بررسی محتوا و سورس‌کدها را به شکل ساده و سریع‌تری برای آنان فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Deltopia Deltawalker Oro Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Deltopia Deltawalker Oro Edition :

– مناسب با نیاز توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان جهت نمایش و مقایسه تفاوت فایل‌ها با پشتیبانی از تعداد 50 زبان مختلف

– امکان مقایسه دو یا چند فولدر مختلف به منظور بررسی محتوای آنان جهت جلوگیری از کپی و جایگزینی اشتباه

– امکان استفاده برای محققین و نویسندگان جهت مقایسه تفاوت فایل‌ها، نسخه اسناد و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Deltopia Deltawalker Oro Edition.cover1  300x208 - دانلود Deltopia Deltawalker Oro Edition 2.5.5 x64 - نرم افزار مقایسه فایل‌ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR