دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme کامپیوتر

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme کامپیوتر

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme

نسخه کم حجم و فشرده شده برای کامپیوتر

 

بازی جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی Stronghold Crusader Extreme , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند.

مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار کوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل می رسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند. شما هم اکنون می توانید بازی جنگ های صلیبی – بازی Stronghold Crusader Extreme فشرده شده کم حجم را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

4fe9f3deacc06.preview 6202 300x225 - دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme کامپیوتر  stronghold crusader extreme 488246 300x225 - دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme کامپیوتر.

n3ac75zrbo9giu0mobm5 300x225 - دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme کامپیوتر

 

 

راهنمای نصب بازی Stronghold Crusader Extreme :

–   قبل از نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–   پس از استخراج فایل Rar ، فایل SETUP.bat را اجرا و منتظر استخراج کامل بازی شوید. کافی است بعد از باز کردن دکمه Enter را بفشارید.

 

–   بازی بر روی ویندوز 7 تست شده اما ممکن هستش بر روی ویندوز های 8 و 10 کار نکند.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 170 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Stronghold Crusader Extreme

دانلود ترینرهای کامل بازی مس افکت 3 Mass Effect 3 دانلود تمام نسخه های بازی جنگ های صلیبی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR