دانلود Foxit Studio Photo 3.6.6.934 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای عکس

دانلود Foxit Studio Photo 3.6.6.916 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای عکس

 

دانلود Foxit Studio Photo

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای عکس |

 

Foxit Studio Photo 3.6.6.934 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند برای کاربران عادی است که می‌خواهند بدون نیاز به تسلط جامع بر ابزارهای حرفه‌ای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ، ایلستریتور و …، اقدام به تغییر در خصوصیات مختلف تصاویر خود کنند. در صورتی که تمایل دارید تصاویر خود را پیش از به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی ویرایش و زیباسازی کنید، استفاده از این نرم افزار بهترین روش موجود برای این کار است.  با نصب و اجرای این برنامه، شما به یک مجموعه گسترده از انواع ابزارها برای ویرایش تصاویر خود دسترسی دارید که هریک می‌توانند جلوه‌ای خاص و زیبا را به عکس شما بدهند.

این برنامه، مجموعه‌ای از امکانات شناخته شده ابزار فتوشاپ را در خود جای داده است که ضمن ساده‌سازی طرز کار با آنان، ویرایش تصاویر را به شکلی آسان‌تر برای شما فراهم می‌کند. محیط کاربری این نرم افزار نیز تا حد امکان ساده و زیبا طراحی شده تا شما بتوانید به آسانی از انواع ابزارهای مدنظر خود برای ویرایش عکس‌ها دسترسی داشته و از مزایای مختلف این برنامه در جهت ویرایش و زیباسازی تصاویر خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit Studio Photo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Foxit Studio Photo :

– امکان تغییر در خصوصیات مختلف تصاویر بدون نیاز به ویرایش دستی

– دارا بودن ده‌ها ابزار مختلف جهت ویرایش و زیباسازی خودکار عکس‌ها

– امکان جداسازی اشیای دلخواه از تصاویر و انتقال آنان به بک‌گراند جدید

– سازگاری با انواع فرمت‌های رایج نظیر JPEG, PNG, PSD, PDF, TIF/ TIFF, GIF, EPS و …

– دارا بودن ده‌ها افکت و فیلتر جذاب برای زیباسازی تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Foxit Studio Photo.cover1  300x169 - دانلود Foxit Studio Photo 3.6.6.934 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 155 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR