دانلود Mestrelab Research Mnova 15.0.0.34764 x64 – نرم افزار تخصصی رشته شیمی

دانلود Mestrelab Research Mnova 14.1.1 Build 24571 - نرم افزار تخصصی رشته شیمی

 

دانلود Mestrelab Research Mnova

| نرم افزار تخصصی رشته شیمی |

 

Mestrelab Research Mnova 15.0.0.34764 x64 نام یک نرم افزار تخصصی و قدرتمند در زمینه علم شیمی است که از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند در زمینه پردازش داده‌های شیمی نام برده می‌شود. نرم افزارهای تخصصی موجود در رشته مهندسی شیمی، مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی هستند که کمک شایانی به گسترش علم و توسعه در علوم شیمی کرده‌اند. آنالیز داده‌ها در این رشته تخصصی، نقش بسیار مهمی در زمینه گسترش دستاوردها در این زمینه دارد. در حال حاضر، شمار بسیاری از ابزارها در این زمینه در دسترس هستند که هریک با ارائه خدمت در عرصه‌های مختلف علم شیمی، سعی دارند به عنوان بهترین ابزار موجود در این زمینه ایفای نقش کنند.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فرآیند آنالیز داده‌ها در رشته شیمی را با بهترین جزئیات ممکن به انجام برسانید. به کمک این بسته نرم افزاری، امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید پردازش، تجسم و پیش‌بینی تحلیل خود از داده‌ها را به انجام برسانید. طرز کار با این نرم افزار هم بسیار ساده و آسان بوده و تنها کافی‌ست که به شکل مقدماتی با مفاهیم مختلف رشته مهندسی شیمی آشنایی داشته باشید تا امکان بهره‌مندی از امکانات متعدد این نرم افزار برایتان فراهم گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار Mestrelab Research Mnova را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mestrelab Research Mnova :

– تقسیم‌بندی کلی نرم افزار به دو بخش ماژولار Mnova NMR و Mnova MS

– دارا بودن مجموعا 9 ماژول مختلف به عنوان مشاهده نتایج تحلیل‌ها، پیش‌بینی تغییرات شیمیایی، بررسی مشخصه‌های فیزیکی-شیمیایی و …

– فراهم‌سازی امکان تحلیل و آنالیز داده‌ها در محیطی حرفه‌ای

– دارا بودن موتور پیشرفته اسکریپت‌نویسی

– امکان بهینه‌سازی بهره‌وری در فرآیندهای کاری رشته شیمی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mestrelab Research Mnova.cover1  300x153 - دانلود Mestrelab Research Mnova 15.0.0.34764 x64 - نرم افزار تخصصی رشته شیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 435 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR