دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague برای PC

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای PC

 

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای کامپیوتر

| بازی نبرد ربات 5: مزدوران |

| نسخه TENOKE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/11/07: نسخه جدید MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague-TENOKE به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…
بروزرسانی در تاریخ 1401/11/09: نسخه کم‌حجم MechWarrior 5: Mercenaries – JumpShip Edition, v1.1.335 + 5 DLCs/Bonuse – FitGirl اضافه شد…

MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Piranha Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، روایتی پرهیجان و جذاب از آینده‌ای است که به طور قطع هیچ‌یک از ما واقعیت آن را به چشمان خود نخواهیم دید! داستان این بازی، در سال 3015 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. تصور کنید که در هزاره آینده، تا چه اندازه علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کنند و باید در انتظار چه تغییراتی در سبک زندگی زمینی باشیم! البته تغییرات مربوط به این دوره، صرفا محدود به سبک زندگی انسان، تکنولوژی مدرن و … نیست؛ زیرا که از لحاظ تقویم کیهانی هم سیارات و کهکشان‌ها دچار تغییر و تحولات بسیاری می‌شوند. انسان‌ها در این دوران، در داخل منطقه‌ای گسترده از فضا تحت عنوان کره داخلی (Inner Sphere) زندگی می‌کنند. در واقع تکنولوژی سفرهای فضایی این امکان را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم از زمین به عنوان منزلگاه دیرینه انسان رخت بر بسته و سایر کرات آسمان را نیز به سکونتگاه جدید خود تبدیل کنیم.

با وجود یک پیشینه فوق‌العاده در عصر طلایی زندگی بشر در دنیا و دستاوردهای پی در پی در زمینه‌های مختلف علمی و تکنولوژیکی، اکنون به نظر می‌رسد که همه چیز به خاطرات پیوسته و با سکونت یافتن رهبران در جناح‌های مختلف کیهان، همگی به دنبال برتری‌طلبی هستند. در بحبوحه این جنگ‌ها، مزدور بودن یک شغل بسیار سخت و پرخطر به شمار می‌رود! اما واقعیت این است که در آینده دور، تعقیب و گریز مجرمین در میان کهکشان‌ها کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. همین امر، فرصتی را برای افراد فراهم می‌‌کند تا با اقدامات خرابکارانه خود، دائما در فرار و گریز از قانون باشند و از همین راه به درآمد خوبی هم برسند. در این بازی، شما به عنوان یک مزدور بین‌کهکشانی ایفای نقش می‌کنید که انواع مختلف چالش‌ها را در مسیر خود خواهید داشت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم علاقه‌مند به حضور در دنیای آینده، بازدید از ماشین‌های غول‌پیکر و پیشرفته هستید، فرصت تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MechWarrior 5 Mercenaries را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MechWarrior 5 Mercenaries1 300x188 - دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague برای PC MechWarrior 5 Mercenaries2 300x188 - دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague برای PC

 

MechWarrior 5 Mercenaries3 300x188 - دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague برای PC MechWarrior 5 Mercenaries4 300x188 - دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Rise of Rasalhague برای PC

 

تریلر بازی MechWarrior 5 Mercenaries :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on MechWarrior.5.Mercenaries.Rise.of.Rasalhague-TENOKE ISO release: tenoke-mechwarrior.5.mercenaries.rise.of.rasalhague.iso (55,336,540,160 bytes)
FAiRLiGHT crack/emu applied over instead of a faulty TENOKE crack (crashes on Windows 7)
Game version is: v1.1.335; 5 DLCs and bonuses are included and activated
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Selective Download feature: you may skip downloading intro videos in 4 languages, credits background video, Xbox tutorial videos and bonus content (5 Soundtracks, Technical Manual and Wallpapers)
Significantly smaller archive size (compressed from 51.5 to 14.8~16.9 GB)
Installation takes 8-23 minutes (depending on your system and selected components)
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: up to 51.5 GB (52.5 GB during installation)
Language can be changed in game settings
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core i7-6700K/AMD Ryzen 7 1700.
RAM: 16 GB
OS: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1070/AMD RX Vega 56
FREE DISK SPACE: 55 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 24/16.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR