دانلود بازی Bad Bridge 1.0 – پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bad Bridge 1.0 - پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bad Bridge برای اندروید

| بازی پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bad Bridge 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Isset Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده در نظر داریم، این آزادی را به شما می‌دهد که بتوانید با سلیقه و تخصص خودتان انواع مختلف پل‌ها را بسازید. هیچ چیز در این بازی غیرممکن نیست! شما می‌تونید با استفاده از تجهعیزات مختلف موجود و در دسترس در این بازی، پل دلخواه خود را بسازید و برای امتحان کردن مقاومت آن، ماشین‌ یا کامیون‌ها را از روی پل‌ها حرکت دهید. در واقع زمانی که کار ساخت پل به پایان می‌رسد، شما می‌توانید انواع مختلف وسایل نقلیه را برای آزمون مقاومت از روی پل عبور دهید تا در صورت سقوط نکردن، مرحله جاری را پشت سر بگذارید.

علاوه بر امکان بازی در حالت عادی، شما می‌توانید انواع مختلف پازل‌ها را نیز امتحان کرده و مهارت خود در زمینه طراحی پل را به چالش وادارید. علاوه بر این، سیستم داخلی بازی یک راهنمای پیشرفته را نیز در خود دارد که می‌توانید در مواقع بسیار سخت و دشوار، مراحل را به کمک آن پشت سر بگذارید. در این بازی مجموعا 120 مرحله مختلف برای شما در نظر گرفته شده که با رعایت قوانین فیزیک و طراحی حرفه‌ای پل‌ها می‌توانید یکایک آنان را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Bad Bridge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bad Bridge :

– دارا بودن بیش از 120 مرحله جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان بازی در حالت معمایی

– دارا بودن انواع مواد چوبی، فلزی، کابل، طناب و … برای ساخت و محک‌سازی پل‌ها

– امکان آزمودن مقاومت پل‌ها با انواع وسایل نقلیه

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و مبتنی بر فیزیک

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bad Bridge1 150x84 - دانلود بازی Bad Bridge 1.0 - پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bad Bridge2 150x84 - دانلود بازی Bad Bridge 1.0 - پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bad Bridge3 150x84 - دانلود بازی Bad Bridge 1.0 - پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت Bad Bridge4 150x84 - دانلود بازی Bad Bridge 1.0 - پل بد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83 + 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR