دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

 

دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای کامپیوتر

| بازی تجارت در دوران باستان |

| نسخه HOODLUM |

 

AstronTycoon2 Ritual بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط .ANG People s.r.o ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، 2000 سال قبل از میلاد حضرت مسیح به تصویر کشیده می‌شود. وظیفه شما این است که یک روستای جدید را در زمین‌های مقدس بسازید و نیاز روستائیان و زائرانی که برای بازدید به این منطقه می‌آیند را برطرف کنید. برای اداره روستا، لازم است که منابع لازم همچون آب، غذا و … را تامین کرده و با استفاده از سبنگ‌های موجود، بناهای تاریخی بسازید. علاوه بر این، شما وظیفه دارید که با استفاده از استخوان و یا سنگ چخماق، دیگرهای نیازهای ساکنین را نیز برطرف کرده و از این طریق به یک شهرت مثال‌زدنی دست یابید.

توجه داشته باشید که اگر اهالی روستا گرسنه باشند، رفته رفته شاهد ترک روستا از سوی آن‌ها خواهید بود. بنابراین همواره به نیازهای آن‌ها توجه کنید و آنان را گرم، راضی و سلامت نگه دارید. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از استخراج انواع فلزات موجود از قبیل مس و قلع، تجارت خوبی را با همسایگان داشته و از طریق شکار حیوانات مختلف، نابع غذایی خود را برای فصول سرد سال نیز ذخیره کنید. به طور کلی در این بازی بیش از 25 سازه مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با ساخت و برپاسازی آن‌ها، رفته رفته منطقه تحت اختیار خود را رشد و پیشرفت دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AstronTycoon2 Ritual را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AstronTycoon2 Ritual1 300x169 - دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC AstronTycoon2 Ritual2 300x169 - دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

 

AstronTycoon2 Ritual3 300x169 - دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC AstronTycoon2 Ritual4 300x169 - دانلود بازی AstronTycoon2 Ritual برای PC

 

تریلر بازی AstronTycoon2 Ritual :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: windows 7
Processor: 2.7 GHz single core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB GDDR3 (1600MHz)
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: min resolution 1366 × 768 px

سیستم پیشنهادی :

OS: windows 7, windows 10
Processor: 3.5 GHz quad-core (i5)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB GDDR5 (1600MHz)
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: min resolution 1 366 × 768 px

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.75 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR