دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian Soul برای PC

دانلود بازی Bus Driver Simulator 2019 برای PC

 

دانلود بازی Bus Driver Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس |

| نسخه PLAZA |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/06/10: نسخه جدید Bus Driver Simulator Russian Soul-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Bus Driver Simulator 2019 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط KishMish Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما به عنوان راننده اتوبوس مسافربری ایفای نقش می‌کنید. وظیفه شما این است که در اطراف شهر با اتوبوس خود رانندگی کنید و مسافران را به مقاصد دلخواه‌شان برسانید. رانندگی اتوبوس و جابه‌جایی مسافران در سطح شهر، شغلی اصلی شماست و برای تداوم این کار، لازم است که نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی نیز احاطه کامل داشته باشید. سناریوهای متعددی در روند داستانی این بازی برای شما در نظر گرفته شده‌اند که هریک به شکل خاصی مهارت شما در این زمینه را چالش وامی‌دارند.

مراحل مختلف این بازی، در سطح شهرهای واقعی به تصویر کشیده می شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان حضور در شهرهای کشور روسیه، آلمان و … اشاره کرد. انواع مختلف سبک‌ها نیز برای بازی کردن در این بازی قابل دسترس هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود هرکدام از آن‌ها را انتخاب و از تجربه رانندگی اتوبوس در آنان لذت ببرید. یکی از نکات جالب توجه این بازی، توانایی رانندگی با انواع مختلف اتوبوس‌ها است که طراحی برخی از آنان به زمان شوروی سابق و شمار بیشتری از آن‌ها دارای تکنولوژی روز و مدرن هستند. از دیگر خصوصیات چشم‌نواز این بازی می‌توان به تغییرات آب و هوایی منظم، امکان ارتقای خصوصیات ظاهری و فونی اتوبوس‌ها و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bus Driver Simulator 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bus Driver Simulator 20191 300x169 - دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian Soul برای PC Bus Driver Simulator 20192 300x169 - دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian Soul برای PC

 

Bus Driver Simulator 20193 300x169 - دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian Soul برای PC Bus Driver Simulator 20194 300x169 - دانلود بازی Bus Driver Simulator Russian Soul برای PC

 

تریلر بازی Bus Driver Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 7 or later 64-bit os required
Processor: 1.9ghz Intel i5-equivalent processor or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 / Radeon HD 5850

DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX® Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® 7 or later 64-bit os required
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2 GHz, AMD FX 8120 @ 3.9 GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 980 or AMD Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX® Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.24 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR