دانلود بازی Overdrive II Fighter – Epic Battle Stickman Game 1.3.2 – انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Overdrive II Fighter - Epic Battle Stickman Game 1.3.2 - انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Overdrive II Fighter برای اندروید

| بازی انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Overdrive II Fighter – Epic Battle Stickman Game 1.3.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی GMS Adventure است. اگر تجربه بازی‌های اکشن برای شما جذاب و هیجان‌انگیز است، احتمالا تاکنون عناوین مختلفی از این سبک را امتحان کرده‌اید که برخی از آن‌ها برایتان راضی‌ و برخی دیگر نا‌امیدکننده بوده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نسخه دوم یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک نقش‌آفرینی و شمشیرزنی نینجاها در خدمت شما عزیزان بازدیدکننده هستیم. نسخه قبلی این بازی که با عنوان Overdrive Ninja Shadow Revenge منتشر شد، طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جذب کرد؛ مخصوصا اینکه در وب‌سایت یاس دانلود هم این بازی توانست محبوبیت خاصی را در بین هواداران به دست آورد.

اکنون که با معرفی دومین نسخه از این بازی در خدمت شما عزیزان هستیم، این مژده را به شما می‌دهیم که باری دیگر فرصتی برایتان مهیا خواهد شد تا بتوانید به عنوان شمشیرزنانی ماهر و خبره در فضای بازی به ایفای نقش بپردازید. نسخه دوم این بازی جذاب و هیجان‌انگیز، روایتی پس از گذشت 100 سال از آخرالزمان را برای شما به تصویر می‌کشد. انقراض نسل انسان، به معنای نابودی واقعی آن نبود؛ بلکه آن‌ها را قوی‌تر از قبل کرده است. موجوداتی جهش‌یافته و ربات‌ها در محافظت از انسان خدمت می‌کنند و در تلاشند با آماده‌سازی یک ارتش بزرگ از ربات‌ها، سلطه‌ای تاریخی بر دنیا به وجود آورند. هم اکنون می توانید بازی Overdrive II Fighter – Epic Battle Stickman Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Overdrive II Fighter – Epic Battle Stickman Game :

– امکان لذت بردن از گرافیک سه‌بعدی و مبتنی بر فیزیک

– امکان بازی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

– توانایی ارتقا و شخصی‌سازی کاراکترها

– گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Overdrive II Fighter1 150x84 - دانلود بازی Overdrive II Fighter - Epic Battle Stickman Game 1.3.2 - انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Overdrive II Fighter2 150x84 - دانلود بازی Overdrive II Fighter - Epic Battle Stickman Game 1.3.2 - انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Overdrive II Fighter3 150x84 - دانلود بازی Overdrive II Fighter - Epic Battle Stickman Game 1.3.2 - انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Overdrive II Fighter4 150x84 - دانلود بازی Overdrive II Fighter - Epic Battle Stickman Game 1.3.2 - انتقام نینجا 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 112 + 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR