دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 – دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 - دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Trucks Gone Wild برای اندروید

| بازی دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Trucks Gone Wild 1.0.15052 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک کامیون‌رانی از استودیوی بازی سازی ODD Games است. اگر شما نیز از دوست‌داران رانندگی آفرود با اتومبیل‌های مخصوص هستید، ما برایتان یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک را آماده کرده‌ایم. در این بازی، شما این فرصت را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید کنترل وسایل نقلیه بزرگ و غول‌پیکری را به دست بگیرید که برای کسب مقام قهرمانی در طول رقابت‌ها از هیچ تلاشی دریف نخواهند کرد. شما در این بازی می‌ـوانید اتومبیل دلخواه خود را از بین ده‌ها وسیله نقلیه مختلف انتخاب نموده و رقابتی جذاب و چشم‌نواز را با انواع دیگر کامیون‌ها و ماشین‌های غول‌پیکر به نمایش بگذارید.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات جذاب این بازی، شبیه‌سازی فوق‌العاده و گرافیک کنسولی آن است که فضای بازی را تا حد زیادی به سبک مدرن و جدید دنیای بازی‌های گرافیکی امروزی نزدیک می‌کند. شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را انتخاب و پیش از شروع بازی، خصوصیات ظاهری و فنی آن را مطابق با سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید. از آنجا که مسیرهای تعبیه شده برای رانندگی پر از پستی و بلندی است، باید نگاه ویژه‌ای به خصوصیات فنی وسیله انتخابی خود داشته باشید. در آخر ذکر این نکته هم ضروری است که سازندگان بازی فعلی، توانسته‌اند مجوز استفاده از انواع برندهای شناخته شده در این مسابقات را کسب کرده و با به‌کارگیری آن در پوسترها و طراحی وسایل نقلیه سنگ تمام بگذارند. هم اکنون می توانید بازی Trucks Gone Wild را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Trucks Gone Wild :

– دارا بودن گرافیک کنسولی و چشم‌نواز

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت، مانور و کنترل وسایل نقلیه در موقعیت‌های مکانی مختلف

– امکان رانندگی در مسیرهای خاکی، گل و لای و … با شبیه‌سازی واقعی آسیب‌های وسایل نقلیه

– امکان شخصی‌سازی و تغییر ظاهر کامیون‌ها

– امکان رانندگی در سبک‌های مختلف

– امکان بهبود قدرت فنی و بدنه کامیون‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Trucks Gone Wild1 150x84 - دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 - دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Trucks Gone Wild2 150x84 - دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 - دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Trucks Gone Wild3 150x84 - دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 - دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Trucks Gone Wild4 150x84 - دانلود بازی Trucks Gone Wild 1.0.15052 - دیوانگی کامیون‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 + 934 + 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR