دانلود Replace Studio Pro 9.5 x64 – نرم افزار جستجو و جایگزینی عبارات در فایل‌ها

دانلود Replace Studio Pro 9.5 x64 - نرم افزار جستجو و جایگزینی عبارات در فایل‌ها

 

دانلود Replace Studio Pro

| نرم افزار جستجو و جایگزینی عبارات در فایل‌ها |

 

Replace Studio Pro 9.5 x64 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه جستجو و جایگزینی عبارات در فایل‌ها است که از این امکان می‌توانید به منظور اعمال تغییرات گسترده در سطح چندین فایل مختلف بهره ببرید. آیا تاکنون برایتان پیش آمده که بخواهید یک عبارت یا جمله خاص را در چندین فایل مختلف متنی جستجو کرده و آن را با کلمه‌ یا عبارتی دیگر جایگزین کنید؟ این نیاز، بیشتر به درد نویسندگان، افراد شاغل در حوزه ویرایست متن و همچنین توسعه‌دهندگان می‌خورد. اگر به یکی از این مهارت‌ها به شکل حرفه‌ای اشتغال داشته باشید، احتمالا تاکنون برای یک بار هم که شده این نیاز را به خوبی در انجام کارهای خود احساس کرده‌اید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز بازدیدکننده معرفی می‌کنیم، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید کلمه و یا جمله مدنظر خود را در قالب یک رشته به برنامه معرفی کنید تا در ادامه این عبارت در تمامی فایل‌های متنی مدنظر شما جستجو شوند. فرق اساسی این نرم افزار با ابزار جستجو و جایگزینی در نرم افزارهایی نظیر نوت‌پد، ورد، اکسل و … در این است که شما دیگر نیازی به باز کردن فایل و جستجوی عبارات ندارید؛ زیرا که این کار هم سرعت کمی دارد و هم اینکه محدود به گشودن فایل‌ها است. به جای این شیوه سنتی، نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید عبارات دلخواه خود را از دل مجموعه‌ای از فایل‌های متنی بیرون کشیده و در صورت تمایل عبارتی دیگر را با آن در تمامی فایل‌ها جایگزین کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Replace Studio Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Replace Studio Pro :

– امکان تعیین الگوی مخصوص برای تشخیص سریع عبارات و جایگزینی آن‌ها

– امکان تعیین حساسیت به بزرگ و کوچک بودن یا نبودن حروف

– نمایش لیست عبارات جستجو شده و قابل جایگزینی

– سازگاری با محتوای فارسی/عربی

– امکان Drag & Drop کردن فایل‌ها به محیط نرم افزار

– امکان پیش‌نمایش محتوای فایل‌ها پیش از عمل جایگزینی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در عمل جستجو و جایگزینی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Replace Studio Pro.cover1  300x279 - دانلود Replace Studio Pro 9.5 x64 - نرم افزار جستجو و جایگزینی عبارات در فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR