دانلود Lindo LINGO 18.0.44 x64 – مدل‌سازی و ارائه‌ راه‌حل بهینه برای بهینه‌سازی

دانلود Lindo LINGO 18.0.44 x64 - مدل‌سازی و ارائه‌ راه‌حل بهینه برای بهینه‌سازی

 

دانلود Lindo LINGO

| مدل‌سازی و ارائه‌ی راه‌حل بهینه برای بهینه‌سازی |

 

Lindo LINGO 18.0.44 x64 نام یک ابزار شناخته شده و قدرتمند در زمینه مدل‌سازی و ارائه راه‌حل بهینه برای مسائل بهینه‌سازی است که از در حوزه‌های مختلف کاربرد دارد. این نرم افزار، در واقع یک ابزار مد‌ل‌سازی جهت بهینه‌سازی برای برنامه‌نویسی خطی و غیرخطی است که از آن می‌توانید برای حل کردن انواع مسائل مختلف بهره ببرید. این بسته یکپارچه، شامل یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند برای مدل‌سازی و ارائه راهکار به منظور بهینه‌سازی ساز و کارها در زمینه‌های متعدد با علم ریاضی است.

نرم افزار لیندو لینگو، امکانات متعددی را در خود دارد که با استفاده از آن بتوانید مدت زمان لازم برای توسعه را تا حد زیادی کاهش داده و انواع مسائل را با راهکارهایی خوانا قابل حل کنید. زبان مدل‌سازی نرم افزار لینگو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با استفاده از اجتماع و شناسایی انواع متغیرها، مدل‌های مد نظر خود را به شکلی ساده و بصری بیان کرده و مدل‌ها را به گونه‌ای قابل فهم‌تر ساده‌سازی کنید. از این نرم افزار می‌توانید در زمینه‌های مختلفی همچون شناسایی چالش‌ها، مشکلات و فراهم‌سازی امکانی برای انتخاب بهترین راهکارها برای حل مسائل استفاده نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lindo LINGO را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lindo LINGO :

– دارا بودن زبان و ساختار ساده برای کاهش مدت زمان لازم برای توسعه

– فراهم‌سازی ابزارهایی پیشرفته برای فرمول‌بندی کردن انواع مسائل خطی و غیرخطی

– امکان حل انواع مسائل پیچیده به زبان ساده و قابل فهم

– امکانات گسترده در زمینه مدیریت داده و برقراری ارتباط با پایگاه داده و صفحات گسترده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lindo LINGO.cover1  300x198 - دانلود Lindo LINGO 18.0.44 x64 - مدل‌سازی و ارائه‌ راه‌حل بهینه برای بهینه‌سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR