دانلود Corel PDF Fusion 1.14 – ابزار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF

دانلود Corel PDF Fusion 1.14 - ابزار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF

 

دانلود Corel PDF Fusion

| ابزار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF |

 

Corel PDF Fusion 1.14 نام نرم افزاری است که می‌تواند بهره‌وری شما را حین کار با اسناد پی‌دی‌اف (PDF) بهبود بخشد. این برنامه، شامل ابزارهایی است که با استفاده از آن شما می‌توانید انواع تغییرات مدنظر خود را بر روی فایل‌های پی‌دی‌اف اعمال کرده و آن را در قالب یک سند جدید ذخیره‌سازی کنید. به عنوان مثال یکی از قابلیت‌هایی که این برنامه در اختیار شما می‌گذارد این است که شما بتوانید صفحات مدنظر خود را از چندین سند مختلف انتخاب کرده و همه آن‌ها را در یک فایل جدید با هم ادغام کنید. لازم به ذکر است که نرم افزار فعلی، از انواع مختلف فرمت‌ها و اسناد متنی رایج پشتیبانی کامل داشته و امکانات متعددی را در زمینه تبدیل فرمت فایل‌های PDF در اختیار شما می‌گذارد.

این برنامه به طور کامل از عمل Darg & Drop پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید فایل‌های مدنظر خود در هر نوع فرمتی را به درون نرم افزار فراخوانی کرده و سپس یک فایل جدید را به صورت ادغام شده از همه آن‌ها ایجاد کنید. محتوای فایل‌ها و اسناد متنی توسط این نرم افزار به طور کامل قابل ویرایش و تغییر است؛ به عنوان نمونه شما می‌توانید متون و یا تصاویر دلخواه خود را در هر بخشی از اسناد اضافه کرده و برای محافظت، بر روی اسناد ساخته شده خود رمزهایی قوی قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Corel PDF Fusion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Corel PDF Fusion :

– امکان ویرایش و تغییر در محتوای اسناد

– قابلیت اضافه کردن متن، تصویر، لینک و … به فایل‌های پی‌دی‌اف

– قابلیت اضافه کردن توضیحات و یا بوکمارک به محتوای سندها

– امکان تغییر دادن رنگ عبارات در محتوای سند و یا اضافه کردن یادداشت به صفحات آن

– امکان افزودن واترمارک به فایل‌های PDF

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌ها

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Corel PDF Fusion.cover1  300x234 - دانلود Corel PDF Fusion 1.14 - ابزار ساخت و ویرایش فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 163 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR