دانلود بازی Pocket World 3D 2.2.6 – شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Pocket World 3D 1.0.8.2 - شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Pocket World 3D برای اندروید

| بازی شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Pocket World 3D 2.2.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Minimonster Game Limited است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی سرگرم‌کننده و جذاب از دنیایی کوچک است که در آن شما نقشی مهم و اساسی را بر عهده دارید. احداث انواع ساختمان‌ها، مدیریت تصمیمات و … بر عهده شماست؛ از این روی شما این آزادی را دارید که بتوانید پوسته شهر و یا دنیای شبیه‌سازی شده اطراف خود را مطابق با سلیقه خودتان برپا کنید.

تمامی مدل‌های موجود در بازی، بر اساس ساختمان‌ها و سازه‌های واقعی موجود در دنیا شبیه‌سازی شده‌اند. در واقع شما می‌توانید با ایفای نقش در مراحل مختلف این بازی، فضایی را تجربه خواهید کرد که مشابه بسیاری از سازه‌های آن را در دنیای واقعی هم دیده‌اید. در رابطه با هریک از مدل‌ها نیز توضیحاتی درج شده که شما می‌توانید با مطالعه هریک، اطلاعات کامل‌تری در رابطه با هریک کسب کنید. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به احداث ساختمان و مدیریت یک دنیای کوچک شده‌ی 3 بعدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Pocket World 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Pocket World 3D :

– امکان جداسازی قطعات هر سازه و سرهم کردن دوباره آنان

– شبیه‌سازی 3 بعدی هریک از اجزای شهر

– دارا بودن ده‌ها سناریوی مختلف و امکان سفر به نقاط مختلف دنیا

– امکان ساخت و ساز انواع سازه‌های شناخته شده در تاریخ

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pocket World 3D1 85x150 - دانلود بازی Pocket World 3D 2.2.6 - شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket World 3D2 85x150 - دانلود بازی Pocket World 3D 2.2.6 - شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket World 3D3 85x150 - دانلود بازی Pocket World 3D 2.2.6 - شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت Pocket World 3D4 85x150 - دانلود بازی Pocket World 3D 2.2.6 - شهرسازی 3 بعدی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 204 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR