دانلود دوره آموزش ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل – Cocos Creator 2D Game Development Fundamentals – Udemy

دانلود دوره آموزش ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل - Cocos Creator 2D Game Development Fundamentals - Udemy

 

دانلود آموزش ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل

| Cocos Creator 2D Game Development Fundamentals |

MP4 | | Duration: 3.5 hours | Language: English

 

آموزش ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل (Cocos Creator 2D Game Development Fundamentals) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر علاقه‌مند به یادگیری مهارت ساخت بازی برای موبایل (اندروید/iOS) هستید، شاید که این بهترین دوره آموزشی موجود برای شما باشد. Cocos Creator، نام یک محیط توسعه جدید و قدرتمند در زمینه ساخت بازی است که با استفاده از امکانات آن، شما می‌توانید انواع ایده‌های خود برای ساخت بازی برای دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و iOS را به واقعیت بدل کنید. این محصول نرم افزاری، شامل یک محیط توسعه قدرتمند و مجهز به موتور بازی سازی Cocos2d-x با امکاناتی متعدد است که کاربر می‌تواند با بهره‌گیری از آن، بازی‌های 2 بعدی خود را بسازد و سپس آن را در گوگل پلی استور / اپ استور منتشر کند.

با توجه به در دسترس بودن مستندات بسیار در وب‌سایت رسمی این موتور بازی‌سازی، محبوبیت آن روز به روز توسط کاربران در حال افزایش است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان بازدیدکننده دوره آموزشی جدیدی را در نظر داریم که با مشاهده آن می‌توانید مهارت خود در زمینه ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل را بهبود بخشید. امکان نوشتن اسکپریت‌ها، مدیریت صحنه، مدیریت منابع، کار با انیمیشن‌ها و فیزیک اشیاء در فضای بازی از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می‌روند. شما با تماشای این دوره آموزشی می‌توانید با مقدمات ساخت بازی 2 بعدی در محیط این نرم افزار آشنایی پیدا کرده و بازی‌ها را برای دسکتاپ یا موبایل منتشر کنید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش ساخت بازی 2 بعدی برای موبایل :

– مناسب برای افراد علاقه‌مند به ساخت بازی برای اندروید و iOS

– مناسب برای مهارت‌آموزان cocos2d/cocos2D-x

– بهترین موتور بازی‌سازی موجود برای ساخت بازی 2 بعدی

– دارا بودن پروژه‌های عملی نظیر ساخت بازی Flappy Bird و Block Breaker

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 3.86 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR