دانلود Algorius Net Viewer 11.5.1 – نرم افزار مدیریت شبکه

دانلود Algorius Net Viewer 11.2 - نرم افزار مدیریت شبکه

 

دانلود Algorius Net Viewer

| نرم افزار مدیریت شبکه |

 

Algorius Net Viewer 11.5.1 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی در زمینه مصورسازی، مدیریت و نظات بر شبکه‌های رایانه‌ای در انواع سطوح است. فرقی نمی‌کند که شما شبکه رایانه‌ای خود را در چه مقیاسی راه‌اندازی کرده و چه تعداد سیستم رایانه‌ای را در زیرمجموعه خود دارید؛ زیرا که با استفاده از این برنامه امکانی برایتان مهیاست تا بتوانید شبکه را با دقت و جزئیات بسیار زیاد مدیریت کرده و از مزایای متعدد آن در زمینه‌های مختلف بهره ببرید. این برنامه می‌تواند انواع تجهیزات به کار رفته در شبکه رایانه‌ای شما را در فضایی زیبا و کاربرپسند به تصویر بکشد تا شما نظاتی جامع بر کلیه اجزای آن داشته باشید.

علاوه بر این، امکان دیگری هم در این نرم افزار برای شما فراهم شده است تا بتوانید سرویس‌ها، سرورها و دیگر تجهیزات شبکه‌ای خود را در آن مدیریت و وضعیت هریک را تحت کنرل خود درآورید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار، امکان مطلع ساختن مدیر شبکه از رویدادهای جدید است که امکان ارسال نوتیفیکیشن از طریق تلگرام، اسکایپ و اس‌ام‌اس از مهم‌ترین روش‌های در دسترس آن به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار Algorius Net Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Algorius Net Viewer :

– امکان ساخت و ویرایش دیاگرام‌های شبکه‌ای

– امکان ترسیم آسان و سریع نقشه‌های شبکه

– دارا بودن صد‌ها ابزار و شماتیک رسمی تجهیزات شبکه

– امکان درج توضیحات برای هریک از دیوایس‌ها

– دارا بودن کنترل پنل پیشرفته مدیریت تجهیزات شبکه

– امکان نظارت آسان بر تجهیزات و عملکرد آن‌ها

– قابلیت ارسال اعلان به مدیران شبکه به طرق مختلف

– امکان نمایش گزارشات دقیق در قالب نمودار

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Algorius Net Viewer.cover1  300x188 - دانلود Algorius Net Viewer 11.5.1 - نرم افزار مدیریت شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR