دانلود xSecuritas USB Safe Guard 2.1.0.4 – حفظ امنیت اطلاعات در حافظه‌های فلش

دانلود xSecuritas USB Safe Guard 2.1.0.4 - حفظ امنیت اطلاعات در حافظه‌های فلش

 

دانلود xSecuritas USB Safe Guard

| نرم افزار حفظ امنیت اطلاعات در حافظه‌های فلش |

 

xSecuritas USB Safe Guard 2.1.0.4 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه حفظ امنیت اطلاعات کاربران در حافظه‌های فلش (USB) است. این برنامه امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید حافظه فلش معمولی خود را به یک حافظه فوق امنیتی تبدیل کنید! بدین ترتیب، اطلاعات موجود در حافظه فلش تنها برای کاربرانی قابل دسترس خواهد بود که به رمز عبور تعیین شده توسط شما دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید این نرم افزار را برای حفاظت از امنیت اطلاعات خود در هارد دیسک اکسترنال و یا فلش مموری مورد استفاده قرار داده و از امنیت اطلاعات خود به شکلی حرفه‌ای محافظت کنید.

اطلاعات حفاظت شده کاربر در حافظه فلش مموری، به شکلی مخفیانه در آن ذخیره خواهد شد. در واقع زمانی فایل‌ها قابل مشاهده و دسترسی می‌شوند که رمز عبور تعیین شده به درستی وارد شده باشد. با استفاده از این نرم افزار، حتی اگر فلش مموری خود را گم کنید، باز هم هیچ خطری امنیت اطلاعات شما را تهدید نخواهد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار xSecuritas USB Safe Guard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار xSecuritas USB Safe Guard :

– امکان تعیین رمزهای پیچیده برای دسترسی به اطلاعات حافظه فلش، هارد دیسک اکسترنال و …

– دارا بودن آپشن اختیاری قفل کردن فلش مموری در سیستم‌های متصل به اینترنت

– امکان تعیین تاریخ انقضا برای رمزهای عبور

– مخفی‌سازی اطلاعات تا زمان وارد کردن پسورد

– جلوگیری از دسترسی غیرمجاز دیگر افراد به فایل‌های موجود در فلش

– سازگاری با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

xSecuritas USB Safe Guard.cover1  300x212 - دانلود xSecuritas USB Safe Guard 2.1.0.4 - حفظ امنیت اطلاعات در حافظه‌های فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR