دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 – یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید

دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 - یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید

 

دانلود Codenza Pro برای اندروید

| یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید |

 

Codenza Pro 2.7 build 22 نام یک اپلیکیشن جدید و قدرتمند در زمینه یادگیری مهارت برنامه‌نویسی است که افراد را به شکلی عمیق با مفاهیم مختلف برنامه‌نویسی آشنا می‌سازد. این اپلیکیشن، به افراد مک می‌کند تا بتوانند موضوعات مختلف انواع زبان‌های برنامه‌نویسی را آموزش دیده و از آن برای آینده شغلی خود بهره ببرند. آشنایی مقدماتی با زبان‌های برنامه، نویسی، ساختارهای داده‌ای، الگوریتم‌ها، متد/فانکشن، اکسپشن هندلینگ، برنامه‌نویسی عمل‌گرا، برنامه‌نویسی شیء گرا، ارث بری، توابع چند ریختی، کلاس ابسترکت ، اینترفیس‌ها و … از مهم‌ترین مفاهیم موجود در این نرم افزار برای یادگیری علاقه‌مندان است.

این اپلیکیشن، شامل یک پایگاه دانش قوی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی C, C++, Java, PHP, Python, C#, Perl, JavaScript, CSS, HTML, Ruby, ASP و … را در خود دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید مهارت خود در حوزه دلخواه‌تان را تقویت کنید. همچنین در نسخه پولی این نرم افزار که باز هم به طور رایگان آن را در اختیار شما قرار داده‌ایم، انواع دیگری از مباحث مرتبط با برنامه‌نویسی از جمله کار با پایگاه داده، کوئری نویسی، زبان برنامه‌نویسی آر، هوش مصنوعی و … نیز به شما آموزش داده خواهد شد که امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Codenza Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Codenza Pro :

– آشنایی با مفاهیم مقدماتی برنامه‌نویسی در انواع زبان‌ها

– مناسب برای افراد مبتدی تا پیشرفته

– آشنایی با انواع زبان‌های C, C++, Java, Python, Ruby, JavaScript, C#, PHP و …

– آشنایی با مهارت برنامه‌نویسی شء گرا، برنامه‌نویسی میکروپروسسورها، سیستم‌عامل، کلان داده، هوش مصنوعی، دیتا ماینینگ و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Codenza Pro1 75x150 - دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 - یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید Codenza Pro2 76x150 - دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 - یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید Codenza Pro3 92x150 - دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 - یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید Codenza Pro4 86x150 - دانلود Codenza Pro 2.7 build 22 - یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR